View this site in your language!

събота, 8 май 2010 г.

КРАСИВИ ИРИСИ






/автор на снимки и текст Zvetanka Shahanska/
КРАСИВИ ИРИСИ

Тези ириси ми се изпречиха на пътя днес. В една мини градинка пред един блок. Много красиво седяха на фона на зелен храст, сред розово цъфнали детелини и здравец. Погледът ми буквално залепна за тях. Не ми и трябваше много да се чудя. Снимах ги. Докато ги снимах, до мен се пови млад човек, който започна да прави някаква гимнастика - бавна и много съсредоточено - плавни движения/забравих как се казва/. Гледката отстрани ще да е била доста странна...В центъра на града, аз завряна в тази градинка снимам, а до мен гимнастик-хе-хе. Но явно всички са свикнали вече на странни неща. Никой нищо не ни пита, нито ни правиха забележка. То аз и затова обичам този град, защото хората тук са супер толерантни. Само ще спомена, че още от първи клас бяхме толкова националности-българи, арменци, гърци, един от малцинството, католици,и една унгарка. И така си беше хубаво, разбирахме се ОК.Старнни имена и фамилии да искаш:)
/снимки и текст Zvetanka Shahanska?

2 коментара:

  1. Здравей Цвети,поста ти ме провокира и аз да спомена за красивите ириси и в нашата градина.Отсъствах от Белослав за няколко дни и когато се прибрахме бях много изненадана да видя, че има също такива красиви ириси, цъфнали.За момент доста се почудих, викам си ама те тези ириси тук ли си бяха, после се сетих, че помня че имаше като че ли такава зеленина там преди.Красиви са, най-много ме привлече цвета им.

    ОтговорИзтриване
  2. Mиглена, те като че ли изведнъж се появяват - много са красиви тези ириси:))И аз останах приятно изненадана днес.Спокойна вечер и усмивки!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...