View this site in your language!

четвъртък, 20 май 2010 г.

ВИСЯЩИ РОЗОВИ ГРАДИНИஐ







ВИСЯЩИ РОЗОВИ ГРАДИНИஐ

Вървях си аз днес , изведнъж поглеждам нагоре и виждам тази роза, която по много красив и оригинален начин се е покатерила на дървото. Естествено веднага, като един много печен фотограф:), щрак - снимах и сега ще и се наслаждаваме с удоволствие. Заприлича ми на висяща градина, без разбира се пищността, която се полага за такова нещо. Защото съм виждала например цъфнало киви?! Качено като лоза и прави хубава сянка, а цветовете му са необикновено едри и жълти. Красиво. Това го забелязвам вече в няколко двора, но трябва да вляза вътре за да снимам. А нямаше как. Освен да прескачам огради/ аз и на това съм навита/, но се надявам да хвана собствениците някой път , а те вече няма да ми откажат-сигурна съм. Падне ли ми случай ще го направя. Ще кача снимки за да видите за какво става въпрос. Заслужава си гледката, може да ми вярвате.
/текст и снимки Zvetanka Shahanska/

7 коментара:

  1. Наистина прекрасни рози! Просто си представям как Цвети прескача огради, фотоапарат вади и снимки страхотни прави :)

    ОтговорИзтриване
  2. Жени, като в някакъв филм, раз-два прескачам , ръкопашен бой и хайдеее беж, но има снимки. Шегичка:)Досега не се е стигало до такова драстично положение. Хората са много добронамерени:)Поне тези с които съм се срещала досега. С удоволствие ми разрешават да снимам цветя, градини, дворове, домашни любимци. Точно това, което и обичам:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Къде ги намираш тия съкровища??? :)).

    ОтговорИзтриване
  4. И аз не мога да разбера как става, bampi. Може би защото фотоапаратът ми е винаги с мен - той е супер малък, тънък и компактен. Все пак живея в центъра, в район с много къщи и малки кооперации с дворове и градини, дори на тротоарите. И тъй като ходя почти само пеша, се натъквам на тези находки. Интересно , но преди да започна да снимам не ми правеха чак такова впечатление, бях свикнала с тях и не ги забелязвах. Сега като че ли сами ми изскачат пред погледа. Невероятно и много приятно:)

    ОтговорИзтриване
  5. Определено увлича! Много ме е яд, че ми се затри сбирката с улични кучета...Вече всичко дублирам на флашки :))

    ОтговорИзтриване
  6. И един съвет - внимавай с уличните кучета, защото някои се стряскат от светкавицата и налитат:)))

    ОтговорИзтриване
  7. Кръстю, добре, че дублираш и аз го правя, защото не се знае какво ще стане и ще ме е яд. И сега като ми казваш за снимките на кучетата, заради теб ми става кофти.
    Ще се учудиш на факта, но нямаме улични кучета, едно не срещам за да го снимам.Откакто имаме приют за кучета - по улиците няма?!/ за разлика от София, където се движат на глутници направо/. Виж котки имаме много и ги срещам непрекъснато. Но ще внимавам /ако срещна/ , мерси , че ми казваш:)Всеки съвет ми е добре дошъл!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...