View this site in your language!

петък, 28 май 2010 г.

ТОПЛО ВРЕМЕ, КАФЕ И ПТИЧКИ







ТОПЛО ВРЕМЕ, КАФЕ И ПТИЧКИ

Вчера надвечер при наличието на малко ветрец, седнах в едно кафене, под зелено дърво:) И в тази жега едни птички, врабчета ли бяха, не знам, обаче не спряха да вдигат врява над главата ми. Та прелитаха, кацаха, вдигаха шум и накрая взех та ги снимах и мирясаха-ха-ха. Може би и на тях им е било топло и избиват стрес в разговори:)Кой ги знае, и кой ли пък ги разбира. Всеки случай последните два дни са много горещи и започнах да си мечтая за море, пясък и плаж. То тук няма плавни преходи. Студ и жега се редуват и това е. Все пак предпочитам топлото.Поне за сега.
/текст и снимки Zvetanka Shahanska/

2 коментара:

  1. Направо горещо беше вчера при нас. Има доста хора на плажа вече, но водата е много студена още и тук там влизат някои "прегряли":))

    ОтговорИзтриване
  2. Да, предполагам, че водата е още студена - тя по-бавно загрява:)Как няма да са на плажа и аз да съм на морето, ще съм на плажа - еххх, скоро, скоро :)Кръстю, прекрасен ден от мен:)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...