View this site in your language!

петък, 28 май 2010 г.

АКО ТИ НЕ СЪЩЕСТВУВАШЕ...



АКО ТИ НЕ СЪЩЕСТВУВАШЕ...



Ако ти не съществуваше,
кажи ми за какво бих съществувал аз?
За да се влача в един свят без теб,
без надежди и съжаления...

И ако ти не съществуваше
аз бих измислил любовта.
Като художника, който
вижда как под пръстите му
се раждат цветовете на деня.
Но , не разбира как става това...

Ако ти не съществуваше,
кажи ми за какво бих съществувал аз?
За минаващите, заспиващите в прегръдките ми,
Които не бих могъл да обичам никога...

Ако ти не съществуваше,
аз не бих бил повече от една точка,
в този свят, който идва и си отива,
аз бих се чувствал изгубен...
Бих имал нужда от теб.

Ако ти не съществуваше,
кажи ми как бих съществувал аз?
Бих могъл да се преструвам , че съм аз,
но нямаше да бъда истински

И ако ти не съществуваше,
вярвам , че бих я намерил, открил,
тайната на живота
Само за да те създам
и да те гледам...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...