View this site in your language!

събота, 29 май 2010 г.

ГЪЛЪБ☼♥



ГЪЛЪБ☼♥

Публикацията трябваше да се казва един ден в снимки, но от всички снимки успя да се качи само тази. Има изглежда някакъв проблем с интернета, но тъй като са почивни дни, и никой не отговаря на телефона от страна на доставчика. Както и да е, и без това от понеделник излизам в почивка една седмица. А и лаптопът ми дава нещо напоследък заето. Снимките с гълъбите и другите обекти ще ги кача някой друг път.

Исках да спомена само за гълъбите, че са много кротки, летят си, не се плашат от хората и са интересни. Не зная дали сте се заслушвали какъв шум издават, когато летят. Един много особен. Като разперят тези крила - и въздухът около тях се раздвижва. Като от вентилатор.
Много е красиво и вдъхновяващо, да се наблюдава летящи гълъби . Оказа се, че са много различни. Има шарени, на черти, перести, топчести, чисто бели, сиви и какви ли не. Вгледайте се, някой път, когато имате време - ще се учудите на разнообразието. За мен са символ на свободата и полета на духа. Затова и толкова ги обичам. Видя ли летящ гълъб и ми става светло и много безметежно! Усмихнат ден :)/сн. и текстZvetanka Shahanska/

4 коментара:

  1. Красиви са. Но си имат и недостатъци. Доста болести разнасят, пък и оцвъкването ...:)))
    Но като загукат, грабват симпатиите.
    Пълно щастие няма ,така е :)))
    А доставчиците на интернета в събота и неделя наистина са пълна скръб...Впрочем, те остават дежурни, които често са нови и некомпетентни :(

    ОтговорИзтриване
  2. Кръстю, винаги имам проблем с интернета събота или неделя, когато не мога да открия никой и ...това е положението. Но как веднъж поне не открих някой, да вдигне телефона?!
    А гълъбите, нямаше да са гълъби, ако не цвъкаха:)Но пък създават атмосфера:)

    ОтговорИзтриване
  3. Съседът ми има гълъби и са ми много интересни като ги пусне - летят в кръг и само като им свирне се прибират. Малко от времето кацат на покрива на къщата срещу нас и заради тях сиамката ми два пъти се приземи на долния етаж. Сега вече заградих терасата, но е много смешна като ги фиксира с преценяващ поглед на колко хапки да ги глътне. Иначе, наистина са с различни окраски, а имаше и една приказка за гълъбовото перце. Една моя приятелка види ли перце си го прибира - за късмет.
    Благодаря за статията. Всичко добро. Таня

    ОтговорИзтриване
  4. Таня, и аз като твоята приятелка видя ли перце и го взимам от земята. Събрала съм около 10-на.И много ще ми бъде интересно, да разкажеш за тази приказка за гълъбовото перце.Ако знаеш откога търся нещо за това...Може и кратичко да го маркираш, ако не ти се ще.
    А това за гълъбите и котето си го представих, как тя се фиксира- в котешкия поглед много може да се прочете:)
    Благодаря ти за коментара и лека вечер!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...