View this site in your language!

вторник, 11 май 2010 г.

НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ



НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ

Това, че живееш, не е твоя собствена идея

и това, че дишаш, не е твое решение.

Никога не забравяй,

това, че живееш, е Нечия идея

и това, че дишаш, Неговия подарък за теб.

Никога не забравяй,

никой не мисли, и не чувства, и не действа така, както ти,

и никой не се усмихва така, както само ти умееш.

Никога не забравяй,

никой не вижда небето по начина, по който ти го правиш,

и никой никога не е знаел това, което ти знаеш.

Никога не забравяй,

никой на света няма твоето лице

и единствено ти имаш тези очи.

Никога не забравяй,

ти си богат, независимо дали със или без пари,

защото можеш да живееш, и никой не жевее като теб!

Ти си желан, не си дете на случайността, нито прищявка на природата,

Независимо дали свириш музиката на живота си в минор или в мажор,

Ти си Божие творение, гениално при това.

Юрген Верт

9 коментара:

  1. Страхотно!Това е истината, но рядко се замисляме и оценяваме най-важните и смислени неща в живота си!

    ОтговорИзтриване
  2. Интересно. Не съм чел нищо от Юрген Верт :(

    ОтговорИзтриване
  3. Самата истина! Дано повече хора го прочетат. Хубав ден, Цвети :)

    ОтговорИзтриване
  4. Самата истина! Дано повече хора го прочетат. Хубав ден, Цвети :)

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасно е!
    Благодаря Цвети!Прекрасен слънчев ден от мен!

    ОтговорИзтриване
  6. Теменужка, това са истини, които трябва да си припомняме, защо имаме свойството да забравяме:)

    ОтговорИзтриване
  7. Кръстю, аз също...Това ми го написаха на стената във ФБ.Хареса ми изключително много и го качих тук за да може повече хора да го видят.Приятелите ми , там, са супер готини ! Поздравявам ги за което :)))Поздравявам и вас, защото считам и вас за приятели . И се възхищавам за това, което правите:)))

    ОтговорИзтриване
  8. Aguawoman,и аз се надявам на същото! Усмихнат ден :)))

    ОтговорИзтриване
  9. Миглена, аз ти благодаря !Денят днес е прекрасен! Пожелавам ти позитивни преживявания:))) Усмивки!:))))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...