View this site in your language!

сряда, 19 май 2010 г.

СПОМЕНИ ОТ БЪДЕЩЕТО



СПОМЕНИ ОТ БЪДЕЩЕТО

Сънищата - дали възпроизвеждат по някакъв начин наши преживявания, или пък попадаме в паралелен свят неосъзнато и там виждаме някои бъдещи събития (които, ако не ги запишем , забравяме веднага)? Въпроси, на които няма точен и ясен отговор. Сънища много и различни, цветни, спомени от бъдещето, необичайни, летене, пропасти, неземни красоти, космически... всякакви. Кошмари, драми, след които като се събудиш си казваш ох, добре, че беше само сън. Но има и такива - вдъхновяващи, красиви, мотивиращи и цял ден се чувстваш прекрасно, бодър и най-големият оптимист.
спомени от бъдещето

Важно е да не се забрави

Тъй като се интересувам от сънища, чела съм много за тях - че трябва след сън веднага да запишеш какво си сънувал, независимо колко безсмислено ни се струва. И така дълго време, поне месец, докато не започнеш сам да си ги тълкуваш. Защото на всеки човек различните случки, хора, събития , предмети, носят различни послания. След време си ги четеш и виждаш кое как е станало в действителност, има ли някаква зависимост или предсказание в тях. Интересно е. Много въпроси ти се изясняват. Сънищата, като процес не са обяснени напълно. Много неща ни се казва в тях, но те бързо се забравят, затова трябва да се записват, разбира се, ако се интересуваме от това. Не е трудно, само малко писане и постоянство. Отнема време, защото не винаги след събуждане ти се водят записки, но ако човек е по-търпелив става. Може и само да се маркират по-важните неща, думи, хора, имена, цифри, цветове. Особено по - ярките, вълнуващи, с интересни събития - задължително трябва да се записват.

Да запомним чувството с което сме се събудили

Изключително важно е, да помним с какво чувство отваряме очи. Това влияе много на тълкуването на сънищата, дори бих казала, че е по-важно и от самия сън. В какво разположение на духа сме, как сме от това, което сме сънували - тревожни, спокойни, весели, усмихнати (това най си го обичам:) /. И да запишем първата мисъл, която ни идва в главата след събуждане. Понякога това дава много голяма информация.

Поглед в бъдещето

Понякога сънищата са пророчески. И както и да ги отричат някои, те съществуват. Едно от обясненията за тях е, че по време на сън понякога, по незнайно какъв начин, попадаме в т.нар. информационно поле на Земята. То може да бъде представено опростено като безкрайно голяма компютърна база данни, в която е заложена информация за всичко , случило се в миналото, случващо се в настоящето и ще се случи в бъдещето. Няма друг начин, по който да се обясни необяснимото - да видиш, да ти се каже, да го почувстваш, едно бъдещо събитие по време на сън.

Моите спомени от бъдещето

Имам много такива сънища, особено, след като започнах да си ги записвам. Няма да споделя повечето, защото са лични. Но дълго време сънувах, че съм на едно красиво, почти мистично място с езеро, планини, залез и се минава през тунел в планината. Изключително запомнящо се, цветно, със стелеща се лека мъгла над водата - величествено, вълшебно. И след време попаднах на него, без изобщо някога да съм мислила, че мога да отида в тази държава и да видя това, което видях. Случи се в Швейцария, в град Монтрьо - на самото езеро. Още като зърнах гледката, която се разкри пред мен, буквално замръзнах. И сега като пиша, дори ме побиват тръпки. Абсолютно същото 1:1, както беше в съня ми, дори цветовете. Не случайно английската дума "dream " e eдна за сън и мечта. И какво направих аз? Просто седнах на една пейка, на брега и се наслаждавах, не можех да откъсна очи, задавах си въпроса - "Но, как така, не може да е истина, как е възможно да съществува такова място - езерото, Алпите? ". Беше надвечер - и залезът, и мъглата. Всичко. През планински тунели също се минава - ееее, голямо удоволствие. Бях изумен свидетел, участник , наблюдател на цялата красота, която бях видяла в съня си. Мистика. Безкраен празник за душата ми. Приех го като подарък.Zvetanka Shahanska
/ статията е публиkуванa в списание Self-help/
http://self-help.bg/tema-na-broia/sunishtata/381-spomeni-ot-budeshteto.html

2 коментара:

  1. Сънувам непрекъснато една картина.
    Ще я реализирам в най-скоро време.
    Мира не ми дава...
    :)
    Весел ден, Цвети!

    ОтговорИзтриване
  2. Ел, много интересно. Това с повтарящите се сънища е голямо преживяване.И след като не ти дава мира, какво чакаш, давай:)
    Като каза за тези сънища, които се повтарят, аз в един период сънувах почти всяка нощ, как стягам багаж, и тръгвам и изпускам рейс, влак, каквото се сетиш. Или си забравям част от багажа, или съм в някакъв град и се загубвам.И аз се чудех какво означава това.Но то си показа след време -няколко години?! постоянно ми се налагаше да пътувам и в един момен дори живеех на 5 места. Сутрин като се събуждах не можех да разбера къде съм:)
    Изводът ми е, че когато се повтаря упорито и дълго време един сън - тематично, се подготви за нещо свързано с този сън:)))Непременно ще се случи някакво събитие подобно в , което ще си участник.
    Усмихнат ден и на теб, Ел!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...