View this site in your language!

неделя, 23 май 2010 г.

НОВО ПОПЪЛНЕНИЕஐ







НОВО ПОПЪЛНЕНИЕஐ

Нямаше да купувам повече цветя, че съм затрупана отвсякъде, но не устоях на тази балеринка / така си я кръстих защото е много кичеста и ефирна петуния/. Намерих и място , разбира се. Винаги намирам място и за още една:) Страст към цветята. Като най-черният ми сценарий е как ми изхвърлят всичките цветя от терасите, защото просто няма как да се излезе на тях. Но много не го разигравам в главата си, че може да вземе, да се случи. Подминавам го пренебрежително при всяка нова доза цветя. Да, но и цветарите са едни изкусители...Сега например си харесах една лобелия във висяща кошница - синя та синя, облак от дребни цветчета, за които очите ми направо залепнаха. Питах, разпитвах как се гледа, обича ли жега, вода - ей такива работи, а погледът ми все в нея. Била като петуниите т. е без претенции. И така, целта е набелязана, просто е въпрос на време.../ текст и снимки Zvetanka Shahanska/

4 коментара:

  1. Обичам цветя.
    Дорде не настъпи зимата...
    После почват да ми вехнат и аз умирам от мъка...
    Не умея да се грижа за тях.
    Една съм безотговорна и разсеяна.

    Хайде - весел ден, Цвети!
    :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз им говоря и им се радвам, синът ги полива...Винаги се хващат.......Vera Karparova.....
    Golqma anonimka sym,,,,,ne gi razbiram tezi profili....

    ОтговорИзтриване
  3. El, виж сега, те зимата някои трябва да се прибират , защото не могат навън-измръзват. Други могат. Трети пък от смяната на сезоните не издържат. Така че, не се укорявай, важното е че ги обичаш:))) Ел, усмихнаат ден !

    ОтговорИзтриване
  4. Вера, значи си харесват мястото при теб:) Пък и синът щом полива...:)Когато се грижат за тях, те усещат!
    А пък за коментерите, тук е направено така, не зависи от мен. Ако зависеше щеше да е по-лесно и удобно, без всякакви условности да може да се коментира.Но ти като си пишеш името -няма проблем. И на мен ми се е случвало някъде да коментирам и понеже не искам да е анонимно си пиша името в коментара , както ти си направила:)))Усмихнат ден:)И ви благодаря за коментарите, за мен е голямо удоволствие да коментирам заедно с вас. Правите ме щастлива:)))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...