View this site in your language!

петък, 14 май 2010 г.

КУЧЕНЦА, КОИТО НЕ ХАПЯТ ٩(-̮̮̃-̃)۶







КУЧЕНЦА, КОИТО НЕ ХАПЯТ

Моите кученца започнаха да цъфтят. За мен са изненадата на годината, защото презимуваха на терасата и сега пак си цъфнаха безгрижно. И това не знаех. Предишната година същото се случи с едни карамфили. Но там историята е друга. Подариха ми карамфили, и аз отчупих от единия, и го засадих на майтап. Той пък взе, че се хвана и тръгна та се не видя. Стои си на терасата и досега не е измръзнал.Такива ми ти цветарски неща. Всяка година, някакъв вид от цветята ми се развихря неудържимо. Да видим тази - кое цвете ще бъде. Преди година, едни латинки ми събраха очите. Увивни. Те направо ми увиха цялата тераса. И трябваше да давам обяснения, какъв е този сорт. Беше си обикновен. Но едно цвете хареса ли си мястото, нищо не може да го спре. Затова и си ги обичам много, защото все ме изненадват приятно:)
/текст и снимки Zvetanka Shahanska/

2 коментара:

  1. В стария ни двор имаше мого. Те не са капризни :)

    ОтговорИзтриване
  2. Кръстю, наистина сега вече знам, че не са капризни, че са студоустойчиви, цъфтят си и изобщо почти се самоотглеждат:)Цвете - мечта:)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...