View this site in your language!

сряда, 26 май 2010 г.

ЖЕГА ☼☼☼







ЖЕГА☼☼☼

Днес вече сигурно ударихме 33 градуса. Аууу, такава жега беше, че ми идваше да се бухна в модерния фонтан на площада. Където няма грам сенчица. Имах неблагоразумието да ида до пощата. Минава се през площада в частта, където няма нито едно дъrво. Имах чувство , че с някаква лупа, слънчевите лъчи стигат до мозъка ми и го втечняват отвсякъде. Айде, казах си - сега, ако не получа слънчев удар-няма кога. Не стига, че преди обяд щях да се пребия на стълбите - резултат две ожулени колена. Слава, Богу, с това се разминах - щото си викам, сега , ако съм се изпочупила - мале-ле:) Но..., размина ми се само с нарушаване целостта на епидермиса и цял ден ходене с червени колене - понеже съм с 3/4 панталон, всички ме зяпаха там. Но се наградих с огромен сладолед , почивка след обед , и разни други хубави неща, които ми се изсипаха на главата:)И за пореден път се уверих, че трябва да живеем тук и сега и то с удоволствие, защото нещата се случват понякога за миг...и се обръщат на 180 градуса и няма не искам, няма недей...ама в бъдеще ще стане не знам какво си, айдееее, сега ме интересува. И само сега...:)/ текст и снимки Zvetanka Shahanska/

2 коментара:

  1. Tsveti ti si golqma sladurana - jelaq ti samo prekrasni migove i da si vse taka pozitivno zaredena ! :*

    ОтговорИзтриване
  2. Poly, благодаря ти:) Много мило! Старая се, и мисля, че се получава:)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...