View this site in your language!

сряда, 12 май 2010 г.

КРАСИВИ ОБЛАЦИ









КРАСИВИ ОБЛАЦИ

След цветята, най-много обичам да снимам облаците. Понякога те разиграват такъв спектакъл. Рисуват красиви картини, фигури. Единственото условие да си много чевръст в снимането, защото много бързо картините се разпадат. Понякога имаш късмет и тогава е голямо удоволствие да запечаташ тези природни рисунки.

Тези облаци ги снимах вчера. Денят беше много задушен и горещ.Но на небето нещата стояха по този красив начин. Не полъхваше дори и ветрец. Това много ми помогна в случая, защото облаците не бързаха да се разпръснат. Стояха си кротко и ме чакаха да се натуткам за да ги щракна. Естествено качвам ги тук за да им се порадвате и вие. Доста са ажурни - почти като дантели. Насладете се. Щом природата ни подарява такава красота, нещата все още са поправими и животът е красив:)
/текст и снимки Zvetanka Shahanska?

4 коментара:

  1. И аз съм фен на тази "гимнастика за възприятия и въображение". Обичам да наблюдавам движението и причудливите форми на облаците. Така проектираме подсъзнателни желания или страхове. Интересни са ми и петна от мастило или разлята тъмна течност. Утайката по чашата с кафе, също.
    (Цвети, хайде сложи си емотките, че да има повече жълти усмивки и тук, Влади е разработил нови, в Другият!)

    ОтговорИзтриване
  2. Лана, много е ралксиращо да се наблюдават облаците, някак безметежно! Сега като казваш за утайката в чаша с кафе - там също има интересни неща. Дори съм снимала една чаша с утайка кафе, точно преди Коледа - много интересна, но това друг път ще го пиша и ще кача снимки.
    Ще ги сложа тези емотикони, но все не ми остава време. Ще погледна и Влади какво е разработил! Благодаря ти, Лана! Усмихнат ден:)

    ОтговорИзтриване
  3. Ах, че е хубаво тук! Няколко снимки, няколко интересни изречения и грейвам в усмивка, а енергийните ми нива се повдигат!

    ОтговорИзтриване
  4. Kate, благодаря ти за хубавите думи:)Щом енергийните нива се повдигат, това е идеално-:)
    Те и моите се вдигат още докато снимам.Прекрасен ден, желая!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...