View this site in your language!

събота, 22 май 2010 г.

ДЖАДЖИ ЗА ЦВЕТЯ














ДЖАДЖИ ЗА ЦВЕТЯ

След като си падам по цветя, то е логично да харесвам и разни джаджички за саксии и сандъчета. Ето с какви разполагам в момента. Купувани са по различно време от различни места. Определено не мога да мина равнодушно покрай тях - но то си и личи. Много ги харесвам защото създават настроение, дори и когато няма цъфнали цветя. До преди години трудно се намираха, но сега не е така. Във всеки градински център и цветарски магазин ги има. Сега се сетих , че не съм снимала и едно хвърчилце, но по-нататък:) Може и да ме обвините в плюшкинство, но това е положението. Харесва ми. Радва ме. Носи ми настроение. И какво по-хубаво от това. Да се усмихнем. Разрешено е и снизходително:)
/текст и снимкиZvetanka Shahanska/

2 коментара:

  1. Детайлите правят настроение, така е...Както и чара на празника е основно в подготовката :)))
    Поне при мен е така :))

    ОтговорИзтриване
  2. Кръстю, и при мен е така. Ама много е така:))))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...