View this site in your language!

неделя, 30 май 2010 г.

ПЕРЦЕ ЗА КЪСМЕТ




ПЕРЦЕ ЗА КЪСМЕТ

Това е поредното перце, което си намерих вчера. Събирам си ги. Не са чак толкова много. Не зная защо ме привличат. Скоро разбрах, че носили късмет, ако си намериш и си го вземеш. А пък тъй като от понеделник една седмица, си взимам почивка, късметът ще ми е нужен. Най - малкото времето да е топло, за което се съмнявам, гледайки прогнозите:) Но за мен е важна смяната на обстановката. Малко е рано за море, друг път ходя в началото на септември. Но сега го съчетах с РД, който е утре на 31-ви май:)))Виждате за малко/ няколко часа/ да е на...1-ви юни и тогава вече всичко се обяснява само:) Какво да си пожелая - усмивки, добро настроение, хармония, вдъхновение. Позитивното е налице:)И здраве, разбира се. И така приятели, аз ще се отдам една седмица на развлечения и релакс. Да не се чудите къде съм. Пожелайте ми късмет:))) /сн. и текст Zvetanka Shahanska/

4 коментара:

  1. Пожелавам ти късмет. Миналата година изкарах 20 дни без интернет ,много е полезно :)
    По това време беше някъде. И тая година ще има, но по-късно.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Кръстю:)Ще е полезно, и аз така се надявам.От време на време да сменяме стереотипите. Поздарви:)

    ОтговорИзтриване
  3. Късмет и само положителни емоции да изпълват почивката ти :) ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Daiana, много мило:) Благодаря ти от сърце♥Надявам се да е така♥

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...