View this site in your language!

четвъртък, 14 април 2011 г.

ОТПУСНИ СЕ...



/snimki Zvetanka Shahanska/

ОТПУСНИ СЕ...

Този вятър вече така ми е омръзнал...
Всеки ден духа като за последно. Мозъкът ми
стана на пюре...И студ...Е, сняг не е паднал
при нас, но всеки ден се люшкаме в крайности -
ако единият е много топло, на следващия - студ...
И така истерично я караме...излишно е да се
мъчим да си обясним някои неща.
И сега се сещам за една мисъл на Хорехе Букай -

Tрябва да знаеш, че абсолютно нищо не трябва.Смяташ,
че всичко трябва да ти е ясно, че не трябва да си
объркан,че трябва да знаеш всички отговори,
че трябва, трябва...ОТПУСНИ СЕ.


Да се отпуснем и насладим на красотата около нас,
без излишни въпроси :)
/текст и снимки Zvetanka Shahanska/

33 коментара:

  1. В днешния ветровит ден и студен , това ми дойде добре. Деня ми беше много гаден днес, скарахме се с 3ма човека днес и ми е криво много,но това цвете добре ми се отрази! Благодаря на Цветенцето!

    ОтговорИзтриване
  2. Не, ти ми прости :( че го написах в блога ти ... най-якия и позитивен блог :( извинявай наистина :( Трябва да ти пиша на лични а не получаваш и се чудя на емайла ли :((((

    ОтговорИзтриване
  3. ФБ, се е сдухал съвсем - три пъти си качвам поста там и не излиза...пиша коментар - не излиза...дигнала съм ръце от тях.

    ОтговорИзтриване
  4. на имейла ще ти пиша след 20 мин. да довърша писаниците днес че е ад :(
    пак казвам Благодаря за цветенцето днес. Пролет в днешния зимен ден. и времето се е сдухало:(

    ОтговорИзтриване
  5. Цвете .... днес .. странно нещо имаше в този ден ... 3ма уж "приятели" ги делнах от приятелската листа, работата не спореше цял ден и за капак се сдърпахме с моя човек дето ми е един от най-добрите пр-ли :( ... всички се бяхме изнервили :( за капак! - духа, пепел, вятър, студ !?!?! 14 април - почти в лятото?! ЛоЛ :(

    ОтговорИзтриване
  6. Цял ден вали при нас...Отпуснал съм се.Бачкам малко и лягам за половин час :)))

    ОтговорИзтриване
  7. Кръстю при нас е валяло през нощта. аз съм спал като заклан :). Но много духаше днес и още духа и преди 2 часа изгря слънце !?! Не знам откъде си, но времето е сбъркано малко.

    ОтговорИзтриване
  8. Kaline,на никой не му се отразяват добре тези промени на времето. Това дава отражение и на отношенията. Отпусни малко и това ще мине.

    ОтговорИзтриване
  9. Кръстю, тук не вали, но е студено. Тъкмо прибера зимното яке и пак го вадя...Добре правиш, че го даваш по-лежерно:)Поздрави и лека вечер!

    ОтговорИзтриване
  10. Цветенце., знаеш че те слушам и пак те слушам :) вече съм отпуснат и не мисля за нищо друго освен за блога ти и красотите ти :))))))) И след малко се глася да ида да хапна- салатки :))))

    ОтговорИзтриване
  11. eто , мойта вдъхновителка ми писа 2 3 пъти тук и ми светна :))))0 е това е!!! Това е блога! :)))) обичам този блог :)))

    ОтговорИзтриване
  12. Нещо Цветенцето си кротува :))) , Цвете направих си 3 различни големи салати и си изядох :))). бях доста гладен :))) не бях ял цял ден :( нали крив ден :(... даже мисля към 12.30 - 1 да се трупясам :(... освен ако една усмивка не ми се усмихне в блога :)))

    ОтговорИзтриване
  13. ти ме довърши с тези салати-ха-ха:))))цели три - да не отглеждаш екозеленчуци на терасата?!

    ОтговорИзтриване
  14. не съм де. Ще ти направя и на теб ей сега за празника! :))) Ако не други ястия- салати правя перфектни :))). Не, не гледам екозеленчуци , просто си ходя периодично по магазини да кажем през ден - два, даже и ще ти кажа- на кап.Райчо под блока, с/у новия търговски център на кръстовището който е с Петко Д. Петков има зеленчуци, а и не само. Не обичам да увяхват, затова си взимам почти всеки ден :))) и си правя салати :))))))

    ОтговорИзтриване
  15. иначе тази вечер: млечна салата, шопска и марули :))) и си отворих и една малка бира 330 мл Туборг, даже не съм я изпил и се отдадох на заслужен релакс :(, той деня беше ад :(

    ОтговорИзтриване
  16. Естествено, безусловно и абсолютно НЕ :))) ... не съм толкова голям фен на салатите, но виж- сега е сезона и е хубаво да се ядат такива неща :))). Кога? Декември ли? :)))) едно от любимите ми храни е салата независимо каква:). Обичам и таратор също. Страстен фен съм на спагети както и на рибата:). Последното е полезна храна, за сърцето най-вече:) Един път седмично, предпазва от заболявания на сърцето :)

    ОтговорИзтриване
  17. лелеее, четох вчера една статия, че прекалено здравословното хранене е вредно?!?!

    ОтговорИзтриване
  18. Не съм чак толкова запален пък както прозвуча :)) но и не ям каквото ми падне:). Нещо средно. А и аз пък пия много кафета :).А и да си призная от два дни искааам: Тутманиииииккккк :))))))))))

    ОтговорИзтриване
  19. :) е аз искам от твоя - хехехехихи :)))) тутманик! :)))) и прасковки :))))

    ОтговорИзтриване
  20. еее, праскови не съм виждала скоро по магазините-хах:)))?!

    ОтговорИзтриване
  21. :))) щом е за теб, ще преплувам 10 морета ако ще и ще мина през горящи поля, но ще ти намеря:). А пък ако няма тутманик, нека да са катмии :)))))

    ОтговорИзтриване
  22. Да, разбира се :). защо реши че не мога :), а дори да не можех пак щях да го направя :)!
    Или тутманик или катми и двамата с теб на една ей такава поляна като на долния пост! На една масичка :))))

    ОтговорИзтриване
  23. Разбрах :) но аз не се шегувах :) хех. Но мога да кажа че е свят деня в който си родена, защото си супер добричка, готина и много позитивна и вдъхновяваща душичка :).Казвам го с ръка на сърцето!

    ОтговорИзтриване
  24. :) Здравейте. Усмихнат и успешен ден на всички. Последен работен ден от седмицата :))). Цветето да пише като е тука :))

    ОтговорИзтриване
  25. Весел ден - днес поне има слънце!!!!Така че няма причина да сме мрачни...:))))

    ОтговорИзтриване
  26. Да, така е! :))) а и е петъкк :))) последен ден. Освен това другиден е ЦВЕТНИЦААА!!!! Аз и Цветето сме именниции!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...