View this site in your language!

вторник, 26 януари 2010 г.

ЛЕДЕН УИКЕНД









ЛЕДЕН УИКЕНД
Въпреки ледената събота и неделя, бях обещала на приятели да се видим в селската им къща, намираща се между Средна гора и Стара планина, близо до Казанлък.Това беше най-студеният ми уикенд в живота. Такъв мраз и лед, въпреки че снегът не беше много. Това място намиращо се между планините е много красиво, особено пролетта, но и сега имаше красиви гледки. Пролетта тук пеят страшно много славеи и има такива красиви зелени поляни, река, люляци, маргаритки и всичката тази красота е невероятна.

Бях посрещната от красиво замръзнали прозорци, кучето Линда, папагала Коко, красивата круша / дори и без листа /, идеално издълбаната дупка на едно от дърветата, от усърдния кълвач, на когото оставихме един орех за награда. Уверих се с очите си, че храст, който цъфти с красиви розови цветове, вече е напъпил и дано този сибирски студ, който нахлу, не го унищожи. И разбира се собствениците, които са мили, гостоприемни, приятели, които много обичам. Първите две снимки са от завръщането ми надвечер/ обърках малко реда :))))/, едната отразява величието на Стара планина, а другата небето над Средна гора. Въпреки студа, вятъра, беше много приятно, макар че не си подавахме много, много носа навън - стояхме на топло до огъня и си приказвахме до насита. И все пак пощраках малко, с риск да премръзна или вледеня. Съжалявам само, че не отидохме до фермата за щрауси, която се намира някъде там, но това следващия път, когато се надявам, че ще е топло:))Zvetanka Shahanska

2 коментара:

  1. До Казанлък е селото на детството ми- Черганово.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  2. Този район е много красив и аз го харесвам изключително:)Ходя с удоволствие и желание, а пролетта е просто вълшебна! Поздрави и усмивки и от мен :))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...