View this site in your language!

петък, 8 януари 2010 г.

УСМИХНАТ ДЕН






УСМИХНАТ ДЕН
Вчера да си призная, по едно време нещо зациклих и реших, че ми трябва някакъв силен положителен тласък. И за късмет ми попадна / то няма нишо случайно:)/рекламната брошура на Бриколаж. И виждам аз, че са пуснали вече иглики, най-разлини цветове, и на много приемливи цени.Това ми трябваше! Реших да отида до там и да си купя няколко и да ги сложа на прозореца - да ме зареждат с красотата си :). Фотоапаратът си ми седи винаги в чантата и хайдееее - там съм!

Пoразгледах насам , натам, но нищо такова не виждам, и с брошурата в ръка отидох до един от работещите в Бриколаж и го попитах. Той още като я видя ми каза, че това не е от техния нагазин, а от Баумакс . И аз чак тогава погледнах по-задълбочено и понеже съм си много разсеяна, разбрах, че съм сбъркала магазина - ха-ха-ха, смях, смях. Пошматках се още малко там и отидох в Баумакс, който е в другия край на града, но желанието си е желание :)

И там наистина, игликите днес ги получили, и си избрах пет броя в различен цвят, поснимах малко красоти - цветя, и разни други неща и се прибрах вкъщи. Имах свободно сандъче и пръст, и си ги засадих:) Сложих ги на перваза на прозореца в хола от външната страна / те издържат на студ/ , да са ми под око и да им се радвам.
Цялата тази операция ме зареди толкова положително, толкова добре се почувствах, като свеж, пролетен душ на душата ми! И естествено веднага споделям, може и друг да пробва цветотерапия, ако не друго поне е красиво :))) Снимките съм ви ги подредила така: 1.игликите, които ме чакаха в Баумакс 2.едни красиви африкански теменужки / семптолия/ 3.петте купени от мен иглики 4. засадени вече в сандъчето 5.красив букет от Бриколаж Направих и други красиви снимки, но с тях друг път ще ви зарадвам :))Zvetanka Shahanska

4 коментара:

  1. Днес виждам цветя в няколко блога и ми стана много приятно :) Глътка колорит в сивото ни ежедневие...
    Поздрави, Цвети! :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Цвети, благодаря! Страхотни са игликите. Топли, ярки цветове , които те карат да се усмихнеш :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аquawoman, благодаря за поздравите. Цветята са нещо толкова хубаво, защо да се лишаваме от тях. Нека им се радваме, те са създадени за това:))))
    За мен си беше, порция наслада и вдъхновение. Поздрави и от мен. Много цветен ден желая :))

    ОтговорИзтриване
  4. Жени, твоя коментар тук , заедно с кафето, което пия в момента и игликите, които виждам на прозореца - прекрасна комбинация три в едно / както се казва в една реклама за кафе :)))/ Весел и усмихната ден ти желая, Жени :)))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...