View this site in your language!

петък, 1 януари 2010 г.

КЪСМЕТЧЕ


КЪСМЕТЧЕ
С голямо нетърпение очаквах да видя, какво късметче ще ми се падне от новогодишната баница. Изчакахме търпеливо да стане дванайсет часа, отворихме шампанското, насладихме се на фойерверките, поздравихме се за Новата година, и сложихме баницата на масата.
Взех си най-близкото до мен парче и когато отворих късметчето...там пишеше - щастие:)), имаше и увита причка:)), и дряново клонче за здраве:))

Е, много се зарадвах. И какво повече да искам да ми се падне! Че аз с тези късмети направо ще покоря всичко, което ми се изпречи на пътя!! Паричката - домакинята беше сложила само една:)Здраве и щастие - страхотно. Кажете сега, че не съм късметлийка:)Снимката, която съм качила тук е всъщност снимка на моето късметче:)Може би и вие приятели ще споделите , какво ви се падна от новогодишната баница:))Да видим какво да очакваме през тази година!!! А, щях да забравя, но как може такова нещо,да се разсея така, и да не се сетя за най-важното нещо, което искам да ви кажа, понеже е 4-ри часа и току що се прибрах ?!? :)) - ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА !!!!!!!!Късмет на всички:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...