View this site in your language!

неделя, 16 януари 2011 г.

ПОЗДРАВ!





ПОЗДРАВ!

С тези прекрасни цветя, пожелавам на всички,
много усмивки , радост и късмет, през
следващата седмица!
Нека ни върви по вода,и да имаме много
поводи за добро настроение и
широки усмивки:)/снимки Zvetanka Shahanska/



Искам да благодаря на Sabina, за прекрасната, слънчева награда! Благодаря от сърце! За мен е голяма чест да приема този приз! Аз от своя страна номинирам всичките си приятели от блогрола, като им пожелавам много слънце, усмивки и радост тази година!

26 коментара:

  1. благодаря ти и на теб слънчева и усмихната седмица

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря,благодаря,благодаря :)Красиво,топло и истинско пожелание от един позитивен човек:)Няма по-добро начало на новата седмица макар и в аванс!Приятна седмица и на теб,Цвети:)

    ОтговорИзтриване
  3. Живко, благодаря! След като си пожелаваме такива хубави неща, надявам се, сигурна съм, ще имаме поводи за усмивки:)

    ОтговорИзтриване
  4. :)))) Ето яяя пак с изненадки :)) Отворила си торбата с подаръците, определено :) Мерси пак:)

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря, красиви са .Сигурно ще е весело .

    ОтговорИзтриване
  6. Честит блог на деня Цвети,поздравления и целувки от мен!

    ОтговорИзтриване
  7. АА появил се е вече. Аз като инициатор искам да и честитя от сърце наградата. Радвай мен и всички останали все така ! ЧЕСТИТА НАГРАДА !!!

    ОтговорИзтриване
  8. Мерси много за пожеланието, Цвети, определено ще имам нужда от късмет :))

    ОтговорИзтриване
  9. ммм моля моля :) аз мерси за снимките :)(: а за другите ще има поздрав както писах по-назад: Уважаеми съблогъри, поздравявам ви официално с тази песен: http://www.youtube.com/watch?v=QAqj7JQXsNY

    ОтговорИзтриване
  10. Aquawoman, пожелавам ти много късмет! От сърце е , така че го очаквай:)

    ОтговорИзтриване
  11. Калин, благодаря за поздрава и лека вечер!

    ОтговорИзтриване
  12. Цветята са прекрасни , Цвети !
    Честита награда , напълно заслужена е !
    Хубава и успешна нова седмица и много усмивки :))))

    ОтговорИзтриване
  13. Здравейте на всички от мен:) Как сте в тоя пролетен готин ден ? :)

    ОтговорИзтриване
  14. Сабина, благодаря!Надявам се да е такава, поне времето е хубаво!:)

    ОтговорИзтриване
  15. Калин, здравей, времето е супер! И всичко е ОК!

    ОтговорИзтриване
  16. Днес деня беше чуден :) Всичко живо беше хукнало нанякъде :), което ме радва :) как прекара днес Шефката :)

    ОтговорИзтриване
  17. Денят си беше пролетен!Много ми хареса, хората се бяха пуснали на разходка и се усмихваха повече:)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...