View this site in your language!

събота, 26 февруари 2011 г.

БЕЛИ НЕБЕСНИ МЕЧТИ...







БЕЛИ НЕБЕСНИ МЕЧТИ...

След ужаса сутрина, като видях термометъра на терасата
/ - 4 градуса/ и някакъв заблуден снежец, следобед се
стопли/0 градуса/ и реших да се разходя , да разгледам
мартениците и да снимам най-необичайната, която видя.

Разгледах много сергии, но най-нетрадиционната, която
видях и предни години не съм мяркала - са едни червени
свитъци с красиви пожелания, увити с мартеничка...Веднага
си купих един, за да видя какво ще ми се падне. И виждате
от снимката, че е супер позитивно, вдъхновяващо и ме зареди
с настроение за целия ден. Има небесни мечти, блестящи лъчи,
слънце и ново начало...какво повече да искам...Сега си го
сложих до лаптопа и си го гледам и му се радвам...Това
пожелание го изпращам и на вас, защото споделената радост
е двойна радост:)))И накрая слънцето се показа...
/текст и снимки Zvetanka Shahanska/

Бели небесни мечти,
червени блестящи лъчи,
утринно слънце изгрява-
ново начало ти дава.
Честита Баба Марта!

10 коментара:

  1. Всяко ново начало е хубаво,Цвети :)Нека това послание,което ти се е паднало,винаги да те зарежда с положителна енергия:)

    ОтговорИзтриване
  2. Blagodarq, Живко, и аз така се надявам! Дори и сега си го чета, защото е пред очите ми!:)))

    ОтговорИзтриване
  3. И при нас продаваха такива свитъчета, но доста по малки, горе-долу с размерите на късметчетата от кафетата :D Взех едно, но нали е за подарък, не съм измъкнала още късметчето да го прочета XD
    П.П... завиждам... нямате сняг... даже слънчице и зеленина се показва!

    ОтговорИзтриване
  4. Топчо, аз ги виждам за първи път. Срещала съм подобни любовни пожеалния в едни малки шишенца...Наистина нямаме сняг и следобед се оправи времето, надявам се да се затопли...Пожелавам и при вас да стане така;)))

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесни мартеници и хубави послания,Баба Марта чука на вратата:)))много настроение ти пожелавам Цвети:)))

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотно късметче, браво на продавача и на теб!

    ОтговорИзтриване
  7. Силви, благодаря ти! И на теб много приятни моменти!

    ОтговорИзтриване
  8. Траяна, и днес гледах мартениците, но по-оригинална от тази не видях:)Пък има и послание! Много ми харесва:)))И аз не се стърпях и поздравих момичето и тя се УСМИХНА щастлива:))))Доволна съм, че я зарадвах!!!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...