View this site in your language!

вторник, 11 януари 2011 г.

ДЕН НА ДУМАТА "БЛАГОДАРЯ"



ДЕН НА ДУМАТА "БЛАГОДАРЯ"

Знаете ли, че днес (и всяка година на 11-ти януари)
се отбелязва Международният ден на думата "БЛАГОДАРЯ" -
една от най-хубавите думи в нашия речник, значеща
"дарявам благо, добрина, добро"... Това е чудесен
повод да кажа отново: БЛАГОДАРЯ ВИ ПРИЯТЕЛИ,
че ви има , че влизате тук, четете, коментирате,
давате идеи:)))БЛАГОДАРЯ!

Психолозите смятат, че думите на благодарност -
това са "словесни ласки", които могат душевно да
стоплят и успокояват хората. Основното нещо е,
че думите на благодарност трябва да се говорят от сърце!

Можем да кажем "БЛАГОДАРЯ" на всеки един
от хората около нас /близки и колеги /,
които в течение на деня са ни помогнали с нещо.
Да благодарим и на тези, които ни карат да се усмихнем,
както и на тези, които ни дават усещане, че
вървим по правилния път, дават ни увереност, сила
и мотив да продължаваме...Дават ни кураж и дори
и да не ни водят за ръка, все пак леко и неусетно
ни побутват, като тихичко ни казват - "Върви,
не спирай, животът е прекрасен!"...
/текст Zvetanka Shahanska/

20 коментара:

  1. Цвети, и аз благодаря! За хубавите минути в твоя блог, сред красиво, позитивно, шарено и весело :)
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Милена, много мили думи:)Благодаря ти! Усмихната вечер:)

    ОтговорИзтриване
  3. Ева и аз ти благодаря за интересните постове и хубавото настроение:)

    ОтговорИзтриване
  4. Цвети , благодаря от сърце ! :)

    ОтговорИзтриване
  5. "Благодаря"-колко хубаво звучи,нали Цвети:)Винаги съм предпочитал "благодаря" пред "мерси"!Най-малкото,защото второто си е чуждица.И без това има много чуждици в нашия език.Благодаря,научих още нещо от теб:)

    ОтговорИзтриване
  6. Живко, хубава е думата, красива! Благо-даря! Тя си е съставена от прекрасни думи. И аз научавам много неща от теб, затова ти благодаря от сърце!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ти за прекрасните и интересни мигове в твоя блог

    ОтговорИзтриване
  8. Ади, пък аз ти благодаря за всичката красота, която правиш с тези уникални картички:)И всеки път като влизам в блога ти ми става толкова хубаво и усмихнато! Благодаря!:)

    ОтговорИзтриване
  9. Mного хора се сещат за думата Благодаря рядко. Тази дума не е просто някаква си дума, към човек или хора които ти е /са свършил/и работа или услуга. Тази дума e за благодарност и признателност към другия. Така че аз казвам едно голямо Благодаря :)Трябва да казваме по-често благодаря, ако искаме добро отношение към нас, а и на нас самите да ни казват благодаря :) А конкретно за мен.... като ме попитат как съм, много често отговарям буквално на 2 езика "Благомерси съм" :)

    ОтговорИзтриване
  10. Калин, много интересно! Трябва да казваме често тази дума, но много си я спестяват! Така че да си я казваме, за да свикнем:))) От мен едно Благодаря за хубавите ти коментари, снимки и интерес!:)

    ОтговорИзтриване
  11. Не искам да те заблуждавам, това e най-малкото което мога да направя. :) Обещаното днес ще стане,а през това време ще се радвам да помагам с каквото мога :).Може и някоя моя снимка да разкраси още повече блог-а :)

    ОтговорИзтриване
  12. За мен ще бъде много интересно! Благодаря:)

    ОтговорИзтриване
  13. С един ден закъснение и аз ще кажа - благодаря!
    Не знаех, че си има ден за благодаренето - а е хубаво! Сетих се как четох, че българите ползваме "мерси", за да изкажем благодарност за дребна, всекидневна услуга, а "благодаря" сме запазили, за да изразим по-дълбока признателност. Източник на информацията - текст за разбиране от пробна матура! XD
    А това мече как ми повдигна настроението...

    ОтговорИзтриване
  14. Topcho, благодаря ти!:)Много интересно инфо даваш!И се радвам за настроението:)))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...