View this site in your language!

сряда, 23 февруари 2011 г.

МИКС...








/snimki Zvetanka Shahanska/

МИКС...

Омекна времето и повече ми заприлича на
идваща пролет...Птичките се разпяха, аз
видях разцъфнали храсти , снегът изчезна,
липсваше само слънцето...

Всъщност какво видях днес ще разберете
от снимките...Но нали си знаете, че човек
вижда това, което иска да види...Е, аз
това исках, това ми попадна по пътя...
Но няма нищо случайно, мисленето определя
нашата реалност и това е доказано, колкото
и някои да смятат, че е обратното...
/снимки и текст Zvetanka Shahanska/

12 коментара:

  1. Микс от пролетна топлина:)Аз също мисля,че няма нищо случайно,Цвети:)Приятни мигове до края на деня:)

    ОтговорИзтриване
  2. Живко, благодаря ти:) Това е което видях днес, радвам се, че ти носи топлина и заряд:) Усмихнат ден:)

    ОтговорИзтриване
  3. Привет,Цвети!Тук,при мен си е истинска зима,много красиви графики,аз се наслаждавам и още не мисля за пролет.Хубав ден и на теб,нищо случайно няма!

    ОтговорИзтриване
  4. Правилно виждаш - пролетта идва, ще издържим още малко на последните издихания на зимата.
    Тук два дни тихо се сипят снежни парцали ...

    ОтговорИзтриване
  5. Котката веднага да се махне от там! (смях)

    ОтговорИзтриване
  6. "мисленето определя нашата реалност... "
    Това много ми харесва! Искам да го помня винаги, а и да го подсказвам на другите.
    Цветен ден си имала.
    Приятна вечер, Цвети!

    ОтговорИзтриване
  7. Bisi, е при нас няма сняг, но това не значи, че няма пак да завали:)Миналата година за последно валя на 8-ми март:)Благодаря ти и лека вечер;)

    ОтговорИзтриване
  8. Точица, ще издържим, къде ще ходим:)Ако трябва да кажа истината - тук , в Пловдив , тази зима не е валяло на парцали:)Само лек снежец от време навреме:)

    ОтговорИзтриване
  9. Кръстю, ами изгони я. Но тази специално беше самото спокойствие:) Стоеше си и хич не и трепваше окото-хах:)

    ОтговорИзтриване
  10. Шаренийка, така е. Каквото си мислим, това определя реалността ни, защото насочваме мислите си и погледа в тази посока. Например аз можех да се насоча да виждам мръсотията, мрачните хора, намръщените продавчки и тогава и аз щях да съм като тях. Но не желая това.Това не значи, че отричам действителността. Приемам я, но се съсредоточавам върху това, което ме радва. Насочвайки се към тези красиви признаци на пролетта, настроението ми се повиши, мотивирах се и денят ми мина прекрасно - с усмивки:)))Това е много важен момент. Съзнателно да изберем в какъв филм искаме да живеем:)Много позитивен похват и полезен! Препоръчвам:) Приятна вечер, Шаренийка:)

    ОтговорИзтриване
  11. Цветанка, ама тя при вас пролетта е дошла, при нас вече два дни сняг вали ... нямам търпение да се стопли мъничко! И лекичо ви завиждам, ще бягаме на юг :)
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  12. Ева, да! Цветята снимах днес - разни храстчета са разцъфнали. Гледам, че има и разлистени дървета! Снегът/той беше малко/ се стопи...Времето омекна:)
    Благодаря ти и лека вечер с много усмивки:)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...