View this site in your language!

петък, 11 февруари 2011 г.

ОГЛЕДАЛЕН ДЕН





/snimki Zvetanka Shahanska/

ОГЛЕДАЛЕН ДЕН

Погледнете датата и ще видите, че днес денят
е специален, огледален 11.02.2011. Предполагам,
че всичко се удвоява в този случай. Значи ,
ако се усмихнеш - ще е двойно, усмихваш
автоматично и още някой:)))
Не ми се мисли мрачните хора как се чувстват сега...

Днес се срещнах с една красива теменужка :)
Снимах я и така автоматично си я удвоих...
/текст и снимки Zvetanka Shahanska/

14 коментара:

  1. как ти е направило впечатление,никога не би ми дошло на ум

    ОтговорИзтриване
  2. Ади,просто погледнах датата и забелязах, че е огледална дата:))))Не се среща често:)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря, така се случи! Забелязвам необичайните неща:)Може би е странична реакция от фотографията!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Интересно:)Не бях забелязал,но ако удвояването важи и за пожеланията,аз ще ги степенувам още по-толкова за да се получи :"Приятна вечер,Цвети с много цветя около теб и безброй усмивки" много,много пъти :)

    ОтговорИзтриване
  5. Живко, важи за всичко, така че благодаря за пожеланията - пребогато и изобилно:))))Аз пък ти пожелавам целия уикенд да ти е весело и забавно:)))х 2 пъти/нали говорим за дублиране на нещата, заради огледалната дата:)))/

    ОтговорИзтриване
  6. Поздравления! И за снимките и за сещането!
    Да ти кажа, не съм го забелязал , знам, че е петък и 11 и се заиграх с работа и картинки и...Лека вечер! :)))

    ОтговорИзтриване
  7. Цветето винаги обръща внимание на такива детайли ... и аз съм така,просто от работа днес не ми остана време да драсна тука. Цветята са супер готини :)) браво Цвете!!! Аз ти пожелавам прекрасен и слънчев уикенд :))))))

    ОтговорИзтриване
  8. Цвети вярвам в числата с двойна вибрация:)аз съм родена на такава дата,а и година ще съвпадне с рождентата ми дата и става четворна вибрация за мен:)би трябвало да се случват чудеса:)))

    ОтговорИзтриване
  9. Силви, ти самата си едно чудо:)))Пожелавам ти късмет и щастие:)

    ОтговорИзтриване
  10. Цвете ще ни изненадаш ли с някои нови фотографии от уикенда :))?

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...