View this site in your language!

сряда, 2 февруари 2011 г.

ПРОЛЕТНО...







ПРОЛЕТНО...

Пролетта осезаемо се чувства вече...
Навън започна да се сменя въздухът,
става по-жив, като е напечен от слънцето...
7 градуса на сянка не е малко за зима,
а пък в неделя го дават 17 градуса:)))(-̮̮̃-̃)۶٩(-̮̮̃-̃)
Макар, че днес си писах с една приятелка,
която в момента е в Тайланд и като чу на
какви температури се радвам тук, се изсмя направо:)))
Снимките са това, което видях днес и ми хареса.
/текст и снимки Zvetanka Shahanska/

18 коментара:

  1. Много добри снимки! Особено първата!
    На времето му е време :)
    Вечно лято на екватора, ама там не бих издържал, нито в Аляска де!
    Мисля, че географската ширина е единственото нещо, от което не можем да се оплакваме в тази пародия на държава:(

    ОтговорИзтриване
  2. Кръстю, благодаря :) И аз не съм фен на вечното лято, нито на вечната зима:)Обичам пролет, есен и лятото-такова, каквото си е тук! А първата снимка не очаквах, че лъчите на слънцето ще се видят толкова ясно, което ме изненада приятно:)))Получи се като ветрило от светлина!:)

    ОтговорИзтриване
  3. здравейте от мен и специално здравей на Цветанка :)(:, Как си как мина деня ти:))

    ОтговорИзтриване
  4. Калин, здравей, при това хубаво време, нямаше начин:)да не е добре!

    ОтговорИзтриване
  5. :))) При мен всичко беше отвратително добре :),преди малко вечерях, сега пак кафенце :)(: не знам кое ми е днес.. май 13тото :)(:

    ОтговорИзтриване
  6. EEeeми :) така е! :) какво да се прави, харесва ми кафето :), а и ме поддържа да не заспя :))) много ме кефят кокичетата :)(:

    ОтговорИзтриване
  7. Щом ти помага кафето:) Кокичетата са в силата си сега:)

    ОтговорИзтриване
  8. Написала си 17 градуса но в НАШИЯ КРАСИВ ГРАД винаги е с градус 2 3 по-топло, което ме навежда на мисълта, че може би ще е 20 :))))) Разходка and кафенце тайм :))))

    ОтговорИзтриване
  9. Да, това си е приятно очакване на топло време, което разбира се включва кафенце , изпито на въздух и сладки приказки:)))

    ОтговорИзтриване
  10. Да , с теб :) щото с теб приказките са наистина сладки и може да отперем 1 цял ден ;)))). така че ще ни трябва обаче около 2л. кафенце :)

    ОтговорИзтриване
  11. хехе, имам чувството, че това на първата снимка е моята Фръца :) - котка с неповторима походка и отвратителен характер :)Как си я уловила само в слънчевата мрежа!

    ОтговорИзтриване
  12. Лара, наистина се получи интересна снимка с тази сладурана:)))

    ОтговорИзтриване
  13. Нямаш грижи Цвете, казваш къде и кога и всичко е за моя сметка. Лека от мен :)))

    ОтговорИзтриване
  14. Желая на всички много усмихнат и спорен ден, аз се потапям в работа

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...