View this site in your language!

сряда, 16 февруари 2011 г.

МАЛКО ПО-РАЗЛИЧНА РЕАЛНОСТ




snimki Zory-Mory

МАЛКО ПО-РАЗЛИЧНА РЕАЛНОСТ

За настроение, за релакс, за да се уверим , че
в момента има страни, където съществува, точно
това, което е на снимките...Да сме сигурни, че
не навсякъде по света е толкова студено, мрачно,
снежно...И за да помечтаем за идващото лято,
морето, плажа, топлия пясък и жаркото слънце...
няколко снимки от островите Ko Phi Phi и Krabi
намиращи се в Тайланд, изпратени ми вчера от
Zory-Mory!
/текст Zvetanka Shahanska
снимки Zory-Mory/

8 коментара:

  1. Много привлекателна изглежда тази реалност :) Ако можеше поне няколко градуса от температурите и да се прехвърлят насам... друго не искам, само това искам, че днес цял ден навън... брррр XP

    ОтговорИзтриване
  2. И аз искам там:)Защо все още не можем да се телепортираме:( Тук вече завиждам на Zory-Mory:)Ами поне в сънищата си да се пренесем в Тайланд:)Лека нощ,Цвети:)

    ОтговорИзтриване
  3. Топчо, и аз искам същото...Днес беше един особено студен ден. Мрачен и сив - без цветове и слънце...Искам да е топло:)

    ОтговорИзтриване
  4. Живко, една телепортация ще ни дойде добре, но кой ще остане тук да трака със зъби?!?!Лека нощ!

    ОтговорИзтриване
  5. Ех, че лятно, топло и готино! Снимките са страхотни! А колкото до мрачните дни, винаги си купувам жълти хризантеми за кабинета си, носят ми лято и слънце дори и в най - мрачните дни.
    Поздраи от мен!

    ОтговорИзтриване
  6. Здравей,Цвети:)Кажи,че не си заминала за Тайланд!Приятни почивни дни:)

    ОтговорИзтриване
  7. Traiana, жълтото е много развеселяващ цвят:)Толкова са слънчеви жълтите цветя:)Благодаря и лека вечер!

    ОтговорИзтриване
  8. Живко, казвам, че не съм заминала за Тайланд!Благодаря за поздрава! Усмихнат уикенд:)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...