View this site in your language!

вторник, 13 юли 2010 г.

СТРИЙТ ФОТОГРАФИЯ











СТРИЙТ ФОТОГРАФИЯ

Това е новото ми увлечение. Да снимам неща и хора от улицата, които ми правят впечатление. Все едно запечатваш късчета живот, директно от източника. Много интересно. Увлекателно. Стремя се да няма много близки лица, за да нямам после разправия. Уверявам ви, че е забавно, и създава настроение. След като ги прегледам , се добива някаква представа за това как тече животът...Досега не съм имала проблеми, но може би е важен фактът, че фотоапаратът ми напомня джи ес ем, много е малък и не прави впечатлени. Тези снимки са от сутринта, по хлад, но жегата и днес ще е голяма и се вижда, че хората са се разхвърляли максимално, а пък аз започнах деня с един сладолед, за да се охладя вътрешно, но до довечера ще станат повече.../ снимки и текстZvetanka Shahanska/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...