View this site in your language!

вторник, 6 април 2010 г.

НЕЖНОСТ



НЕЖНОСТ



Един ангел, слезе тук долу, при мен,
ти - внезапно - ти...
Твоите леки ръце...
аз не издържам повече!
Нещо, което прилича на потръпване...
тук...тук върху моята кожа.
Нещо, което не мога да опиша,
което е нежният смисъл на поезията!

Питам се...дали твоята любов е моя илюзия...
Ако един ден всичко това свърши...
Какво ще стане с мен?
Господи, чувствам те жива...повече от всякога...
тук - в моите обятия!
Ако ти си...точно ти...близо до мен.
Ти, която не зная...и не бих могъл
да забравя никога...

Остани както си...остани тук!
За дни и нощи безкрайни...
Огромни са моите ръце върху теб...
Моя малка...а аз...а аз
се питам пак...
Как успях да срещна един ангел?...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...