View this site in your language!

понеделник, 24 януари 2011 г.

ЗАВАЛЯ СНЕЖЕЦ:)))



ЗАВАЛЯ СНЕЖЕЦ:)))

И тук заваля в момента сняг. Много ситно и спокойно.
За разлика от вчера, когато си беше пролетен ден,
сега виждам температурата се закова на 0 градуса.
Но все пак денят се увеличи вече с почти час - така че...
Не ми се ще да вярвам , че ще продължи дълго,
и че ще ни хакне як студ..., но времето
ще покаже дали утре " ще видим откъде изгрява слънцето",
и ще стигнем ли софиянци по сняг и студ
или не...
Аз предпочитам да е не...Всичката растителност е
напъпила по градинките и ако стегне студ - не ми се мисли...
На снимката виждате как люлякът се е разлистил/ех, люляк
как мирише само люлякът и как го чакам:)))ʘʘ))))))~
/снимка и текст Zvetanka Shahanska/

18 коментара:

  1. Мила Цвети,дават го доста да се застуди..,но нищо не се знае :))и аз много,много обичам люляка

    ОтговорИзтриване
  2. В София е стуууууд, а не искаммммммм :(
    Искам пролет, цъфнали дървета и цветя.

    Но ми стана някак по-свежо като ги видях тия листенца на люляка:) А и си праава за по-дългия ден. До към 5:30-6ч. си е светло, което доста повдига духа:)

    Лека вечер, Цвети!

    ОтговорИзтриване
  3. Ади, да наистина дават застудяване, но все пак тук е по юг и не е като София например. Казвам ти, вчера изпаднах в шок в София. Такъв студ беше, че не е истина. И сняг, мокро, ледено, хората увити като пашкули едва се движат по улиците. Лелеее, много бързо се върнах в Пловдив, където си беше пролет вчера:)А люлякът така го чакам - кичест, лилав, разкошен. Неземен аромат. Приказка:)

    ОтговорИзтриване
  4. Миленка, и аз искам пролет, зелено, цветно, красиво, вдъхновяващо:)Но наистна като гледам, че всичко наоколо има наченки на листенца, а и игликата на терасата всеки момент ще цъфне - пък и както и да се напъва зимата- все пак е края на януари, не сме октомври:)Хубава вечер и усмивки:)))

    ОтговорИзтриване
  5. Мечтаете нещо ми се струва :)) и аз си мечтая за едно готино слънце, хора по масите по главната и зеленина, ноо има време! Ше дойде и това време. Наистина зимата ме отегчава, но пък при нас в Пловдив почти няма зима вече :)))

    ОтговорИзтриване
  6. Ех,Цвети,колкото и да е студено,винаги казваш нещо пролетно,топло,нещо,което да те сгрее:)Разлистен,люляк,как да не мечтаеш за по-топли дни:)

    ОтговорИзтриване
  7. Живко, ами не ми идва отвътре да се предам, като искам да е топло-люляци ми се привиждат:)))

    ОтговорИзтриване
  8. Ама май ние забравяме, че е зима още и сега му е времето. И мен ме отегчава, но ако искаме дайте да вземем всички да идем малко до Хавай :)) или Австралия :) там сега е лято

    ОтговорИзтриване
  9. Ама аз не збравям, но все пак след една седмица свършва януари, после февруари е къс, а пък за март какво да говорим, за мен си е пролетен месец:)))Нямам против да отида на някой топъл остров и да си изкарам на плажа цялото време до пролетта:))))Може и да забравя изобщо да се върна..:)))

    ОтговорИзтриване
  10. :) значи да стягаме багажа а, хах:), майтап да няма ама миналата зима беше с много сняг... 2 седмици стоя...

    ОтговорИзтриване
  11. :) Добро утрооо Цветеее :)(: как си днес? :) Слънцето е на път да се покаже май :)). Черпя едно кафенце :)

    ОтговорИзтриване
  12. Вече добър ден, Калин:) Мерси за кафенцето:)Вече пече слънце, не вали и омекна времето:)Приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  13. знам ги аз тези неща :) надушвам ги отдалече :)(:

    ОтговорИзтриване
  14. Подозирам аз, че си агент под прикритие, но то ще си покаже - няма начин:))))/шегичка:)/

    ОтговорИзтриване
  15. Ехехехехехехехехх развесели ме много ти!!! :))))
    Дам сега с коженото яке както се обличам имам леко вид на агент 007 :))) Ще се снимам и ще ти ги пратя ;))) как сме днес?

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...