View this site in your language!

неделя, 9 януари 2011 г.

БЛОГ НАГРАДА



БЛОГ НАГРАДА

От TOPCHO, получих блог награда, за което много благодаря. Добро начало за тази година! Много вдъхновяваща! Тази награда е придружена с това да кажа 7 неща за себе си. След дълъг размисъл ето някои факти:

1. Пия много кафе/безкофеиново/, почти през целия ден!
2. Чета по няколко книги едновременно. В момента са следните книги:"За свещените крави и качеството на дните"-Юлиан Ангелов, "Кучката вкъщи"-Кати Ханоуер, "Ако Буда ходеше на срещи"- Шарлот Касъл, "Всичко е в играта"- Шърли Маклейн.
3. Старстен привърженик на позитивното мислене. Защото много помага да си възстанови човек хармонията, вътрешното равновесие, развива интуицията, а това дава възможност за вземане на най-правилните и рационални решения.
4. Обичам да снимам предимно цветя и природа.
5. Гледам много цветя, защото ми доставя удоволствие.
6. Всичко свързано с дизайн - графичен, уеб, интериорен, екстериорен и т.н ми е много по душа.
7. Писане, редактиране на всякакви текстове.
8. Тази точка е извънредна - обичам да пътешествам, предимно с кола, за да мога да се насладя на всичко, което виждам.

Сега трябва да номирам блогъри за тази награда:
1. Шаренийка
2. Ел
3. Силвия
4. Ondine
5. Живко
6. Addii

20 коментара:

  1. Цвети благодаря за наградата,страхотна си,а книгите които четеш са един път,много вдъхновено винаги ми действаш:)

    ОтговорИзтриване
  2. Честито за наградата! Истината е че имаме доста прилики :) пия по много кафета от ставане до 21.00ч. поне. нямам много време за четене (подхванал съм голям проект в интернет),но все пак книгите не са отживелица, а подрастващите трябва да ги четат. Обичам позитивното мислене, фен съм на снимките на облаци,залези, пейзажи и красоти. Работата ми е пряко свързана с уеб дизайн макар и по-рядко.И обичам да се разхождам основно с колата сред природата.. обичам да карам и обичам и колите:)

    ОтговорИзтриване
  3. Честита ти награда, Цвети!
    Аз честно казано мисля да се въздържа.
    И без това разкривам повече, отколкото бих искала в блога ми.
    :)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти Цвети,много специална се почуствах.

    ОтговорИзтриване
  5. Ел, благодаря! Разбирам те за въздържанието:) Приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Ади, за мен беше удоволствие да те номинирам - толкова неуморен творец!

    ОтговорИзтриване
  7. Ако аз трябваще да давам награди (казвам награди) защото трябва да са няколко: 1: признателност и поклон, защото днес макар и тежък ден отделих време и изпопрочетох всичко. Има уникални снимки и много готини, позитивни неща, което буквално ми оправи настроението.2: трябва да изработя отделен сайт, а не просто блог, защото тук постнатите неща, ако поне 30 40 % от хората ги изчетят, наистина може би ще има промяна и няма да има толкова негативи. 3:мисля че една кулинарна награда би отивала на блог-а, защото има снимки на адски вкусотии :) и аз макар и да не ми личи, обичам да си похапвам :)

    ОтговорИзтриване
  8. Цвети, благодаря! Чувствам се поласкана!
    Усмихната вечер! :):)

    ОтговорИзтриване
  9. Калин Симеонов!!! Това, което си написал - ехеее, направо ме залепи за тавана-хе-хе!!!!Благодаря, много! Надявам се повече хора да се замислят за влиянието на позитивизма върху нашия живот:)
    И аз обичам да си хапвам! А пък рецептите са изпитани и са бързи и много вкусни!
    Благодаря и за снимките - направо са супер:)))

    ОтговорИзтриване
  10. Шаренийка, за мен е удоволствие да номинирам блог с такива красиви снимки и вкуснотийки!!!Много приятен ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
  11. Обещавам да изработя след известно време сайт лично за теб :) в който да има много повече пространство за снимки и да се категоризират. Ще ти направя и секция за чат :), така че да може си пишете с другите не само под формата на коментари, а и в реално време:)(: Спорен и усмихнат ден. Очаквайте още снимки само да ги намеря :((

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря! Калин, много мило от твоя страна!Това ще е супер/ и чат/, направо разкош!
    Усмихнат ден и от мен:)

    ОтговорИзтриване
  13. Е не е много подреден блог-а и освен това някои от "старите" красоти, остават "назад във времето" и хората не ги виждат. Като направя категории ще се виждат навсякъде :) а и сайта няма да е с blogspot.com a примерно tsvetanka.com/ tsvetanka-bg.com/ друго :). Ще разясня на е-майл-а :)(:

    ОтговорИзтриване
  14. OK!Днес бил ден (и всяка година на 11. януари)в който се отбелязва Международният ден на "БЛАГОДАРЯ" ! Така че Благодаря!!!!

    ОтговорИзтриване
  15. Цвети,много благодаря за наградата!Доста ме изненада!;)Ще се включа след няколко дни ;)

    ОтговорИзтриване
  16. Ondine, но защо пък се изненадваш?!Аз пък се изненадах от твоята изненада!:)))Включи се когато можеш:)))Усмихната вечер:)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...