View this site in your language!

неделя, 23 януари 2011 г.

ЕДИН СЛЪНЧЕВ ДЕН...







ЕДИН СЛЪНЧЕВ ДЕН...

Днес беше един слънчев ден. За пръв път от седмица слънцето се показа
и видях синьото небе. За разлика от София, където бях днес след обед -
студ и сняг. За сравнение тръгнах от Пловдив при 14 градуса, в София беше - 0 градуса...И бях сравнително леко облечена. А там видях една жена с вълнена,
дебела шапка и отгоре две качулки. Направо се уплаших...Свърших си набързо
работата и обратно. Ааа, чак пък такъв студ, тук поне засега си е много приятно. Снимките ги правих сутринта към 9 часа, нямах време да ги кача през деня...
/снимки и текст Zvetanka Shahanska/

7 коментара:

  1. Много красиви снимки. :) Това е Пловдив!!! Здравей Цвете :)

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, пожелавам ти един много хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз на теб. С много усмивки и кафенце :)))) че аз съм направо кафеджията на века :)))

    ОтговорИзтриване
  4. ох днес е студ !! Гаден студ... лед е даже на центъра. Не е много за разходки :)

    ОтговорИзтриване
  5. Какъв лед, Калине??????????!!!!!!!!!!Къде го срещна??????????

    ОтговорИзтриване
  6. Имах предвид ... че времето беше ледено сутринта по едно време. Вятъра направо режеше :)(:

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...