View this site in your language!

четвъртък, 6 януари 2011 г.

ГЪЛЪБИ, ВРАБЧЕТА...







ГЪЛЪБИ, ВРАБЧЕТА...

Тъй като днес, Богоявление, според библейската легенда,
небето се отваря и Светият дух слиза във вид на гълъб,
реших да снимам гълъби и птици, които ми се мернат днес.
Аз и нямах много време, но хванах няколко гълъба и две врабчета:)
Времето е слънчево и сравнително по-топло и те си хвърчаха,
накъдето си искат - не стояха много на едно място,
което малко ме затрудняваше, но малко...
Не зная по каква причина - дали защото
пекна слънце или заради кокичетата вчера, но днес
ми е някак си пролетно....
/снимки и текст Zvetanka Shahanska/

5 коментара:

  1. Много са хубави снимките, усеща се времето :)

    ОтговорИзтриване
  2. Кръстю, благодаря!Пеят си птичките по цял ден:)))Усещат затоплянето!

    ОтговорИзтриване
  3. Ако отдолу под снимките, има както в други сайтове оцени, давам 10 от 10 възможни като точки. Две оттях са на много познато за мен място, но не зацепвам откъде. :)

    ОтговорИзтриване
  4. K.Simeonov, благодаря за оценката:)Снимките са от центъра на Пловдив!Приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  5. :) Живея в непосредствена близост до центъра значи сто процента съм го виждал , няма значение :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...