View this site in your language!

сряда, 19 януари 2011 г.

ОТ НИВОТО НА ДУШАТА


/автор на снимката Zvetanka Shahanska/

ОТ НИВОТО НА ДУШАТА

За да бъдем щастливи от нивото на душата,
са необходими три неща:

Да действаме
без усилие.
Да изпитваме радост от това, което правим.
Действията ни довеждат до резултати.
И трите изисквания трябва да действат едновременно,
ако искаме да преживеем щастието



Ние трябва само да измерим действията си спрямо тези
три условия. Да си зададем въпросите:

Лесно ли ми се удава това, което правя –
без да се мъча?
Наслаждавам ли се на това, което правя?
Резултатите идват ли естествено?


Ако отговорим с „да” , това означава, че духовно вървим
в правилната посока, ако отговорим с „не” – значи не се
движим в правилната посока.
/ по Дийпак Чопра// снимка Zvetanka Shahanska/

9 коментара:

  1. Много добра статия а розата е много готина:)(: а бе ... ще взема аз накрая да ви пратя 501 рози :)

    ОтговорИзтриване
  2. Днес ми е толкова вървежен ден, не е истина!!!!!!!!!!!Въпреки гъстата мъгла!Голям кеф:))))

    ОтговорИзтриване
  3. После позитивизмът не бил ефективен! Вярвайте ми/ха-ха/, дава прекрасни резултати и още как:)))))))))))

    ОтговорИзтриване
  4. Аз знам защо е вървежен, но няма да го кажа :))) щото има една приказка: "дръж го на тъмно да му еясно" хехехе :))

    ОтговорИзтриване
  5. Даа, интересно! Много интересно:)Харесва ми приказката, за която споменаваш, Калин!

    ОтговорИзтриване
  6. :) е как де :)(: тя не е много много... така да кажа интелектуална, но пък е вярна и така :) какво прави днес ти :)(:

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...