View this site in your language!

понеделник, 3 януари 2011 г.

КЪСМЕТИТЕ ОТ БАНИЦАТА



КЪСМЕТИТЕ ОТ БАНИЦАТА

Толкова много късмети бяхме сложили в новогодишната баница,
че ни се паднаха по няколко. Така се подсигурихме, че
няма да има човек без късмет...
Моите късмети ги сложих в плика
при Коледните ми желания и ще видим
сега, кое ще се случи и кое не...

Паднаха ми се: "в далечни страни ще
пътуваш ти", "от пари джобът ти да се пръсне",
"ще получиш любовен световъртеж":)))
И така, здраво подплатена с късмети и желания,
стъпих в Новата гоина! Дано...
/снимка и текст Zvetanka Shahanska/

25 коментара:

  1. Здраве-то ти е нужно! Усмивки-те те крепят! Любов-тя те кара да се бориш! А всички взети заедно те правят щастлив! Желая ти щастие от все сърце! Честита Нова Година!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за пожеланията, Цвети!
    Здраво си се подплатила и ти :)
    Здраве и късмет, останалото ще дойде само!
    На мен ми се падна само един късмет от четири баници - пътуване. А, дано ми излезе късмета! :)

    А на малкия ми син, които е на 4 годинки му се падна веднъж Любов, веднъж Сватба.
    В силно затруднение съм. Хахах :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Здраве и радост!
    Едно време, като младеж се шегувах, че голото здраве си е жива болест, но сега осъзнах, че като игра на думи е весело, но иначе е празна приказка :(
    За съжаление истински оценяваме нещо когато го загубим :(
    А за късметите - съвпадение - на мен също ми се паднаха парите и екзотични страни:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Ondine, благодаря за хубавите пожелания! Честита Нова Година!Много усмивки:)

    ОтговорИзтриване
  5. Ел, щом ти се пада един и същи късмет от толкова места, значи, че ще стане! Пожелавам ти го от сърце:)

    ОтговорИзтриване
  6. Кръстю,благодаря! Здраве, щастие, късмет! Значи и ти си изтеглил повече от един късмет на Нова година!:)

    ОтговорИзтриване
  7. Аз пък нямах баница ... нямах късметче ...
    дали няма да е такава и годината ми ...

    ОтговорИзтриване
  8. Xabiba, но защо така:) Можеше да си сложите късметчета и в питка. Или да ги направите на фунийки и да ги набодете отгоре и всеки да си избира:)))Но няма страшно, когато много желаеш нещо от сърце и душа-то се сбъдва!!!Пожелавам ти го:)))

    ОтговорИзтриване
  9. А на мен /пак, отново, за пореден път, не че се оплаквам/ ми се паднаха-пътешествията, дали да не си сложа и пето име.Пе/антелейка :)))

    Честита 2011, Цветанка, нека е такава, каквато си я пожелаваш за теб и близките ти хора!

    ОтговорИзтриване
  10. На мен ми се падна сватба.Имам чувството,че някой нарочно ми го е пробутал,знаеки,че не съм женен,но нямам нищо против(смях):)Приятна вечер,Цвети:)

    ОтговорИзтриване
  11. DSdiva, пътешествия е толкова хубав късмет:)
    Честита Нова Година, нека желанията ти се сбъднат!Здраве и щастие:)

    ОтговорИзтриване
  12. Живко, ами може и да стане, то човек не знае:)))Нека най-силните ти желания станат реалност през 2011-та година!

    ОтговорИзтриване
  13. Покрай тези вкусотии забравих да прочета за късметите :) баницата изглежда страхотно :))

    ОтговорИзтриване
  14. Честита Нова Година,Цвети!
    В баницата,или не,късметът да е с теб!!!Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  15. Емо, баницата беше много вкусна и пълна с късмети:)))Като е - да е!!:)Нека е здрава и успешна Новата година!

    ОтговорИзтриване
  16. Bearkis, благодаря за късметлийското пожелание:))Много радост, здраве и добро настроение през 2011-та година!

    ОтговорИзтриване
  17. Все хубави късмети, пожелавам всичките да се сбъднат! :D И цялата 2011 да е все късметлийска!

    ОтговорИзтриване
  18. Topcho, благодаря! Дано е така ! Много щастие и усмивки и на теб през Новата година:)

    ОтговорИзтриване
  19. Ами,Цвети ... така се получи,че нямахме...а това с фунийките не бях се сетила за него :-( Чудесна идея ..но изпусната , за съжаление.

    Благодарско за пожеланието . Искам 2-3 съвсем обиконовени неща... Здравето е на първо място !

    ОтговорИзтриване
  20. Xabiba, щом го искаш силно и от сърце, има шансове да стане:)надявам се, че 2011-та ще бъде една прекрасна година за всички нас:)

    ОтговорИзтриване
  21. Много хубави късмети Цвети .
    Дано се сбъднат !
    Хубав и усмихнат ден :))))

    ОтговорИзтриване
  22. Sabina, хубави са и се надявам да се сбъднат по някое време на годината:)))Приятен и спорен ден!

    ОтговорИзтриване
  23. Да си случиш късметите ти пожелавам! И да разказваш после. :)

    Тази година за първи път не правих аз баницата и въпреки 20-те късмета, които приготвих, оставили 2 парчета без. Познай на кого се падна едното. :) Изобщо не ме изненада безкъсметието ми.

    ОтговорИзтриване
  24. Точица, благодаря ти! Честита Нова Година! Желая ти много радост, здраве и КЪСМЕТ!!!!От сърце и най-искрено! Не е трябвало да оставяте парчета без късмети, но се случва понякога:))))

    ОтговорИзтриване
  25. На мен тази година ми се падна: късмет, пари и щастие ;). Иначе този пост си е един от най-готините в най-готиния блог :))))))))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...