View this site in your language!

четвъртък, 15 декември 2011 г.

БЛОГЪТ НА ДВЕ ГОДИНИ!!!!




/снимки Zvetanka Shahanska/
БЛОГЪТ НА ДВЕ ГОДИНИ!!!!

Две години минаха като един миг! И така днес е
рождения ден на блога ми. По този случай черпя
всички, които четат, коментират, гледат, смеят
се или не:)))с целувки в цвета на дъгата!!!!!!
Благодаря на всички блогъри от Топблоглог, на
приятелите ми от Фейсбук/обичам ви!/, на приятелите
от Свежо/толкова сте лоялни,неуморими и готини!/,
от G+/много не се задържам там , но има време!/.

/sn.zar.bg/
Благодаря ви, без вас нещата нямаха да имат смисъл!
Благодаря за помощта, за вдъхновението, за приятелството!!!
Обичам блога /блоговете/си, пиша с любов, снимам с хъс,
и винаги в добро настроение! Надявам се да си личи!

С тази Коледна песен, изпълнена по-нестандартно
поздравявам всички, включително и тези, които не
харесват нещата, които качвам! Живи, здрави и
много щастливи!!!!!!!!!!!!!!:))))))))))))))))

22 коментара:

  1. Честито, Цвети!
    Жива, здрава и много усмихната!
    Джингъл-белсссс...траляля...папаммм... :))))

    ОтговорИзтриване
  2. Честит рожден ден!
    Много вдъхновения и кулинарни приключения за в бъдеще ти желая!

    ОтговорИзтриване
  3. Мира, благодаря, щом е за приключения - там съм:))))

    ОтговорИзтриване
  4. Приятели, благодаря ви, много ми вдигнахте настроението:))))Този блог го направих , така, на секундата, реших да видя как е...и ми хареса!!!Много! Самият процес на писане, снимане, качване. Все неща, които обожавам да правя! И все повече ми допада, а и като има такъв отзвук, как да не продължава човек...Все напред, да видим докъде ще се стигне! Прегръдка за всички:))))

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря много! Радвам се, че така позитивно са ти повлияли моите материали качвани тук с голямо желание и винаги с настроение! Благодаря и за отзивчивостта и желанието за помощ! Усмивки и хубав ден:)

    ОтговорИзтриване
  6. :) Няма за какво за мен е огромна чест и отговорност да помагам на Zvetanka Shahanska и най-позитивния блог в интернет!!! Скоро доближаваш 300 000 посещения, това значи много за теб :))))), весело и усмихнато. аз ви оставям колкото и да ми е мъчно понеже имам много досаден проблем да реша :)

    ОтговорИзтриване
  7. 782 публикации! Как можах:))))Някои неща са необясними!!!

    ОтговорИзтриване
  8. Влади, благодаря ти от сърце! Благодаря и за това, че винаги, когато имам проблем , никога не отказваш помощ!!!!

    ОтговорИзтриване
  9. Да се надяваме, че на 15 декември 2012 ще бъдат 1450 публикации ;). Сега, между другото , твоят блог днес е единственото , което ми вдигна настроението в този мрачен и мъглив ден :). Така че лека вечер, ако го празнуваш по някакъв начин , весел празник ;).

    ОтговорИзтриване
  10. Zi4e, благодаря! Аз им бях хвърлила мерника на тези целувки отдавна!Много весели ми се видяха!!!Поздрави и лека вечер:)

    ОтговорИзтриване
  11. Анонимен, кой знае! А, че днес беше много мъгливо и сиво навън си е така. Не зная утре как ще е. Поне мъглата да се махне:)Желая ти повече настроение тази вечер!

    ОтговорИзтриване
  12. Честит рожден ден на най-позитивния блог, Цвети!
    Обичам да идвам на гости и да се зареждам при теб - и тук и в усмихнатия ти блог!
    Поздрави и много усмивки! :):)

    ОтговорИзтриване
  13. Шаренийка, много си мила:)Благодаря, знаеш, че винаги си добре дошла:)))Много усмивки и за теб мила:))))

    ОтговорИзтриване
  14. Честито и от мен:) Обичам да посещавам блога то, защото е много позитивен :))

    ОтговорИзтриване
  15. Емо, благодаря! Радвам се за което:)Лека вечер и хубав утрешен ден!

    ОтговорИзтриване
  16. Toчица, много ми е драго:)))Аз, ако загубя желанието ще закрия блога:)))За сега не се очертава такава переспектива! Много благодаря и се радвам, че сме приятели:)))

    ОтговорИзтриване
  17. Онди, благодаря! Винаги си добре дошла :)))Радвам се, че предизвиквам приятни емоциии:)))

    ОтговорИзтриване
  18. Приятели, много ви благодаря за оказаното внимание към мен и блога ми! Зарадвахте ме и вляхте много вдъхновение в моето ежедневие:)))Много щастие и усмивки пожелавам от сърце:))))

    ОтговорИзтриване
  19. Да ти е все цветно и весело, и сладко, Цветанка!

    ОтговорИзтриване
  20. еола, песента си е точно за празника и аз си я тананикам:))))Нека има празнично настроение:)))

    ОтговорИзтриване
  21. Здравей Цвети,
    попаднах случаъно на блога ти когато търсех как да си завъдя калдаръмчета. От къде да си купя първите семенца? Златка
    Дай ми идея. goldenfall7777@gmail.com

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...