View this site in your language!

вторник, 16 март 2010 г.

ИСТОРИЯ С КУЧЕ






ИСТОРИЯ С КУЧЕ
Всеки ден излизайки от дома си, минавам покрай къща с двор и куче , което си има колибка там. То много лае. Вързано е със синджир и направо се хвърля по оградата. Но аз минавайки оттам винаги се спирам и му говоря, колко е мило, че е приятел и не трябва да ме лае. Усмихвам му се, и то престана да лае, когато минавам оттам.

Днес носих фотоапарата си в чантата и реших да го щракна. То направо , като застана пред мен, кротко и си ме гледа, аз си го снимам. Пълно мълчание. Ни вопъл, ни стон. Тръгнах, но после се върнах за още няколко снимки. И то като се скри в колибката и никакво излизане. Подаде си муцунката и ме наблюдава. И аз го наблюдавам. Взаимно се изучаваме. Аз му казвам -"излез , няма страшно, само още малко снимки, ще те покажа на приятелите си, ще станеш звезда".Не, та не. Все така подозрително ме наблюдава с едното си око, само него виждах. Стана ми толкова смешно.

Това е "свирепото" куче пазач, което лае като невидяло, а сега кротък, американски наблюдател. Накрая вече се скри напълно и по никакъв начин не можех да го изкарам навън. И на снимките виждате как първо позира, после се скри почти и накрая напълно. Не зная каква порода е, доста е едро, но аз си го харесвам. Всеки ден се поздравяваме мълчаливо и то ме гледа толкова мило, сякаш иска да ми каже нещо. Какво ли?
Текст и снимки Zvetanka Shahanska

6 коментара:

  1. Цвети, най-вероятно иска да знаеш, че вече сте приятели :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Милена,то явно сме вече приятели, защото минавайки покрай него мълчи и ме наблюдава, а по хората минаващи пред мен, лае много и настървено.И все пак всеки ден се виждаме,и му говоря, явно му харесва да общуваме. Пък и се харесваме взаимно-хе-хе:)))Милена, лека и приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. Много се разчувствах. Накапах си тениската с едри, солени сълзи. Джийзас!

    ОтговорИзтриване
  4. Bla, лека вечер. За съжаление, тук в нашата страна, хората са жестоки не само към себеподобните си , но и към животните. Твоята ирония е точен индикатор за това явление.Но винаги има време и начин човек да се осъзнае и промени. Пожелавам ти го най-искрено.

    ОтговорИзтриване
  5. Не може да не се включа и аз с отговор.
    Много се забавлявах, приятно, като четох историята.
    Явно всекидневното внимание, което му оказваш, си дава ефект.И вече те приема кученцето. А това е чудесно.
    И е голям сладур, пропуснах да кажа.

    ОтговорИзтриване
  6. smile, именн затова я разказвам тази история, защото не само хората се ръководят от отношението към тях, а и животните. И те са чувствителни, реагират, дори се срамуват - виждаш как този сладур се скри и си подаваше само едното око, с което ме наблюдаваше и накрая съвсем се скри и не искаше да излиза от колибката си. А това е едно "свирепо" куче според някои -хе-хе.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...