View this site in your language!

неделя, 21 март 2010 г.

ДНЕШНИЯТ МИ ДЕН В СНИМКИ






ДНЕШНИЯ МИ ДЕН В СНИМКИ
Прекрасен, топъл, дори горещ ден. В парка имаше много диви теменужки - как ухаят само;) Много хора, деца, кучета, велосипедисти, всички се движеха и се наслаждаваха на слънчевия ден. Снимах едно кученце с панделка, но то не седеше никак мирно и малко се размаза снимката, но е сладур. И накрая успях да хвана и кабриолет, защото тук малко да се стопли и те се пускат из града. Създават страхотно настроение. Толкова кабриолети, колкото виждам в нашия град, има само в Швейцария. Там малко да се стопли и тръгват, сигурно половината им коли са такива. Особено са готини малките смартове-кабриолети. Цял следобед бях навън и не ми се прибираше. На 100% съм доволна, забравих да пиша, че много хора се бяха разположили върху тревата направо и се препичаха на слънце. Ех, пролет, здравей!
Текст и снимки Zvetanka Shahanska

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...