View this site in your language!

четвъртък, 25 март 2010 г.

АНГЕЛИ В НЕБЕТО


/сн.Zvetanka Shahanska/

/сн. Zvetanka Shahanska/

/сн. Zvetanka Shahanska/

/сн.Интернет/

/сн.Zvetanka Shahanska/
/сн.mrkena/

/сн.Еlli/

/ сн. Deltanews/


Всички сме ангели само с едно крило. Можем да летим единствено като се прегърнем един друг. /Лучано Ди Крисченцо/ ^( '-' )^

Еднокрилият ангел
/Валентин Йорданов/
Да те прегърна – но съм еднокрил.
Не съм от съвършените ще значи,
но някъде във себе си съм скрил
очите вместо мене, дето плачат.

Там всичко подредено е по две -
две топли длани, две горещи устни.
Не трябва ли да имам две криле
да те прегърна, за да те почувствам?

Но кой съм аз да съдя Бога мой?
Така решил е, еднокрил да бъда.
Двукрил е редно да е само Той,
затуй ме срещна с теб. Нали е мъдър?

Аз истината Божия прозрях
и нека любовта си не пестим.
Защо сме с по едно крило разбрах -
прегърнем ли се с теб – да полетим.

Тогава всичко ще ни е по две.
Щом имаме начало – после край.
След него Бог и нас ще прибере
според заслугите. Там има Ад и Рай.

4 коментара:

  1. Ти си невероятен и уникален човек, в най-хубавият смисъл на думата. Човек, който вижда с очите на доброто, красотата и чете знаците... Нама случайни случайности. Никак не се съмнявам си попаднала на всичко това, а много се радвам, защото е чудесен дар и допълване )))

    ОтговорИзтриване
  2. O, Milena, благодаря ти за думите.Аз съм един средностатически член на това общество. Няма изключителни неща. Просто съм наблюдателна и забелязвам много неща, на които повечето хора не обръщат особено внимание.Така ми харесва, удоволствие е за мен, и ако и на някой друг му хареса -ОК.Но съм съгласна с теб, че нищо не е случайно и не става случайно.Лек и приятен ден от мен :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Стихотворението е невероятно. Както винаги,Цвети улучваш точно :)

    ОтговорИзтриване
  4. Жени, Жени, ти си страхотен ценител:) Имаш око за истинските неща. За мен е удоволствие, когато попадна на нещо, което ме улучва в сърцето да го споделя с такива хора като теб :)И като Милена, разбира се. И като всички на които медиите не са успели да притъпят чувствителността им към стойностните неща и отказват да робуват на сурогати.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...