View this site in your language!

сряда, 10 март 2010 г.

НЯМА ДА МЕ ЗАБОЛИ


НЯМА ДА МЕ ЗАБОЛИ


Да направя някоя и друга добрина-хм!

Няма да ме заболи.


Казах на съпруга си,че го обичам.

Няма да ме заболи.



В кутията с обяда на сина си сложих бележка,

в която пише колко е неповторим.

Няма да ме заболи.


В магазина отворих вратата на една жена в инвалидна количка.

Няма да ме заболи.


Оставих за пощаджията кутия с курабийки.

Няма да ме заболи.


Пуснах един човек да мине пред мен

на опашката в супера.

Не ме заболя.


Обадих се на брат ми да му кажа,

че ми е домъчняло за него.

На него също му било домъчняло за мен!


Занесох цветя в старческия дом.

Няма да ме заболи.


Направих пилешка супа за една болна приятелка.

Няма да ме заболи.


Поиграх с дъщеря ми.

Беше забавно.


Благодарих на продавачката,

която прибра покупките ми в торбата.

Тя грейна цялата.


Разреших на помощника си да отсъства един ден

без да му го удържам.

Заболя ме съвсем мъничко.


Поиграх на топка с кучето си.

Беше приятно.


Поканих една жена,която не може да шофира,

на обяд и после на кино.

Прекарах добре.


Получих писмо.

Беше прекрасно.


Да направя някоя и друга добрина-хммм,

може пък да изкарам така и цяла година.

Няма да ме заболи.
/САНДИ ЕЗРИН/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...