View this site in your language!

събота, 13 февруари 2010 г.

МОЯТ ПРОЛЕТЕН ПРОЗОРЕЦ






МОЯТ ПРОЛЕТЕН ПРОЗОРЕЦ
Най-после, започна затопляне и слънцето пекна. Успях да си изпия кафето на терасата сутринта, което не ми се беше случвало не знам откога и вече давах заето. Друго си е да си пиеш кафето на въздух, слънце и простор. Душата ми запя заедно с всички птички около мен, които се скъсаха днес да свирукат. Явно и на тях им дотежа много зимата.Усетих прилив на енергия и желание за много усмивки. Възползавах се и веднага обърнах внимание на цветята си. Имам си един пролетен прозорец. Южен, и там съм си сложила цикламите, а отвън игликите, които купих още началото на януари. И те удържаха фронта. Добре са си, цъфтят и не им дреме , че беше адски студ.Големи свежарчета и носят хубаво настроение. Та те ме крепяха в тези снегове, бури и хали :)Когато чувствах някаква тежест , беше достатъчно само да ги погледна, за да си напомня, че все пак пролетта идва и нищо не е в състояние да я спре. Да се усмихна и да продължа.Качвам няколко снимки на тези мои предпролетни приятелчета - да се зарадвате и вие на свежите, радостни цветове и хубавата енергия, която излъчват. Погледнеш ли ги не може да не се засмееш и да не се зарадваш.Просто не може:)Zvetanka Shahanska

4 коментара:

  1. красиви са цветята!!!Много ме зарадва!!!Мои поздравления!!!:)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Ruta77, за мен е огромно удоволствие да почувстваме всички, че пролетта идва :) Това ще ни даде нещо много хубаво ! А цветята като един естествен генератор на красота и радост са ми слабост!И страст:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Цвети, невероятни иглики - топли и усмихнати. Накараха ме да се пренеса в света на красотата и топлината :). Името ти много точно отговаря на същността ти. Затова при теб цветята цъфтят и в най-големите студове :)

    ОтговорИзтриване
  4. Жени, много красиви неща си написала:)Обичам много цветята, те са една от моите любови!!!И те ми отговарят със същото :) Защо ли?? Спомнете си , че бях писала за Индия," За животните с любов" - http://mi6el.blogspot.com/search/label/%D0%B6%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8. Там смятат, че цветята и животните имат душа. Е, моето мнение е същото.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...