View this site in your language!

петък, 18 декември 2009 г.

Как да повишим коледното си настроение


КАК ДА ПОВИШИМ КОЛЕДНОТО СИ НАСТРОЕНИЕ
Преди една Коледа, бях изпаднала в голям ужас. Направо ступор.Беше около две седмици преди Коледа. Наближаваше празника, а аз се чувствах ужасно от нещата, които трябваше да свърша.Да напазарувам в големи количества / щяхме да сме доста хора /, да приготвя масата за Бъдни вечер, да купя подаръци и т.н. Идваше ми направо да прескоча този иначе така обичан от мен празник. След кратък размисъл реших, че ми липсва коледно настроение. И как да го добия, да се потопя в него и то да ме понесе така, че да не усещам умора и задължение.
Накрая взех решение - в продължение на една седмица всяка вечер да излизам на дълга разходка и да разглеждам всичко Коледно, което ми се изпречи по пътя - витрини, магазини за коледни играчки, павилиони, люлки, виенски колела, картинги. И така към шест часа вечерта излизах и се потапях целенасочено в тези неща. Още след първата вечер започнах да чувствам промяна. Някаква енергия ме завладяваше все повече, детски ентусиазъм, любопитство, очакване. След като се прибирах гледах някоя комедия и слушах хубава музика.
Новините по ТВ ги изключих напълно. Ако се случеше нещо глобално, от жизненоважно значение, така или иначе щях да разбера - не живеех на самотен остров все пак. Трябва да ви кажа, че тази терапия ми помогна много да усетя пак вкуса на предстоящия празник. Даде ми енергия , хъс и детско очакване за празника.Така че препоръчвам - сменете си малко стереотипа за да се освежите. Весели коледни празници. Отпуснете се и се забавлявайте от сърце:)Zvetanka Shahanska
P.S Да добавя само , че елхичката на снимката е моята за тази Коледа и си я украсявах с много любов и желание.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...