View this site in your language!

неделя, 20 декември 2009 г.

ЧУДЕСАТА ОКОЛО НАС



Чудесата около нас
За тази тема реших да пиша, след една дискусия във форума на self-help.bg - за коледните чудеса. Всъщност моята теза е, че чудесата са непрекъснато около нас, но ние нямаме очи да ги видим. Считаме ги за даденост, или за нещо изключително дребно, за нашите представи за чудо. Искаме нещо по-така, нещо грандиозно, ако може от глобално естество. Нещо свръхестествено. Като това явление, което так и не обясниха, което се появи над небето на Норвегия / даваха го дори по телевизията/.
Ако може небето да се разтвори и някой да се появи оттам и да ни каже изключително важно нещо. И в същото време не забелязваме дребните, хубави неща , които ни се случват и са точно чудесата, които търсим. Дори самият факт, че дишаме си е едно чудо. Представете си колко сложни и фини механизми са включени в нашето тяло, за да може да си поемаме въздух - така ритмично и постоянно. И нима това не е чудо.
Или пък растенията как от едно семенце порасва толкова красиво цвете. И колко голямо разнообразие има в природата.Просто животът ни е притъпил нашите сетива дотолкова, че дори очевидните неща, стават невидими за нас.
И колкото по-рано осъзнаем този факт, толкова има по-голям шанс да променим начина си на мислене, начина по който гледаме на света около нас.Тук именно позитивното мислене играе огромна роля за нашето осъзнаване и себеразвитие. И когато го приемем за наш светоглед, ще започнем да " виждаме" чудесата около нас. Всичко в нашия живот е въпрос на избор, направен от нас самите и мисленето най-вече.
Сам избираш-да виждаш чудеса и да им се радваш, или да живееш равно и еднообразно, и скептично. Аз съм избрала за себе си, направето го и вие.Тогава ще забележите и слънцето, и птичките, и хората, и усмивките,и снежинките, и капчицата роса, и перцето на дланта :)Zvetanka Shahanska

4 коментара:

  1. Jose, радвам се, че ти харесва тезата ми:)Щастлива съм, че съм сред хора, които мислят по този начин и това ми дава надежда, че нещата ще започнат / може и бавно да е, но да е/ да се променят към хубаво. Поздрави и лека вечер, Jose!:)

    ОтговорИзтриване
  2. Искам да те поздравя за блога и да ти пожалая успех. Да имаш толкова много абонати че да го преместиш на твой собствен домейн :))), което е просто въпрос на време де :)))

    ОтговорИзтриване
  3. john,толкова ме зарадва, много мило от твоя страна :)Благодаря за пожеланията, нали знаеш, че каквото има да става - ще стане така или иначе :) Аз и блог не съм си мислила, че ще имам , но стана, като че ли от само себе си :)То човек и в мечтите си трябва да внимава, че току виж станали. И после световната конспирация ни виновна - ха-ха :))Желая ти лека вечер и весели празници !!!!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...