View this site in your language!

събота, 26 декември 2009 г.

ЗА ЖИВОТНИТЕ - С ЛЮБОВ


ЗА ЖИВОТНИТЕ С ЛЮБОВ
Бях провокирана от една информация днес, която ме потресе, буквално ме разтърси. Можете ли да си представите, че в Индия, в столицата Делхи има болница за птици! Голяма многоетажна болница. И там всеки, който има или намери ранена ,болна птица я носи и след като я излекуват, я пускат на свобoда. Това е удивително. Каква душевност трябва да имат индийците, за да направят такова нещо! И се ужасявам от факта каква душевност имаме ние! И накъде сме тръгнали с тези загрубели души!

Как може в нашата държава да има такова гадно отношение към животните! В Индия никой дори и не си и помисля да убие животно, те смятат, че те и растенията имат душа:)Аз също смятам така, а вие? Там, ако убиеш животно, понякога те наказват много по-строго от това, ако извършиш друго престъпление. И защо в Индия да е така, а тук да не е. Ние какви сме - роботи, киборги, извънземни, с ледени сърца или идиоти! Къде са нашите души, къде ги загубихме, къде ги забравихме? И кой ни направи такива бездушници и неверници?

Нищо не може да ни оправдае, и какво ще ни спаси не знам.Тази демонстрирана жестокост влия и на възпитанието на децата с голяма сила. Примерът е заразителен. Последиците ужасяващи. Плодовете вече ги берем. Замисли се сериозно какво е отношението ти към тези така красиви създания, заслужават ли това варварско отношение или и те, като всички живи същества се нуждаят от любов и малко добро отношение. За теб не знам приятелю, но аз сриозно се замислям дали да не замина да живея в Индия.Zvetanka Shahanska

7 коментара:

  1. Още не съм се отказала от намерението си да отида в Индия. Хора, които смятат , че животните и растенията имат душа не могат да бъдат лоши!!!

    ОтговорИзтриване
  2. За кои животни говориш, за бездомните или по принцип. Защото за бездомните съм абсолютно против, въпреки че обичам животни. И явно се била доста провокирана да напишеш това, и в голямата му частт си абсолютно права :)

    ОтговорИзтриване
  3. john, здравей,:)) Всъщност ме провокира фактът, че в Индия има такава болница, а в България, където се смятаме за европейци, не знам си какви, няма и скоро не ми се и вярва да има. И това ме потиска и ми става мъчно, че нямаме душа, или ако имаме то тя е закърняла , смачкана на топка и хвърлена на м.....а си. Ето това ме провокира и ме накара да напиша този материал, който буквално се изля от сърцето ми за пет минути :)))) john, блгодаря ти за коментара и лека вечер ти желая:))

    ОтговорИзтриване
  4. По отношението към животните и инвалидите се съди за културата на една нация!
    Когато тръгнеш за Индия, ми се обади да дойда и аз:))
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. О, значи си намерих и компания за път, колко готино:))) Познавам още няколко души, които също с най-голямо удоволсрвие ще се присъединят. Так че, когато решим - ще сформираме група / как звучи само, все едно ще правим група за бързо реагиране!!!!/ Иван, благодаря за мирогледа :))))))))Поздрав!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Mi6el, привет!
    И аз съм с теб за пътуване до Индия!
    Много бих се радвала ако в България има не само места за лекуване на животинките, но също и за подслоняване, както и необходимите закони за тяхната защита.

    ОтговорИзтриване
  7. Smile, много се радвам, че си тук и те приветствам с добре дошла и се чувствай като у дома ♥♥♥.:)) Когато реша да тръгвам ще те имам предвид, станахме вече трима ☼☼☼ , което ме изпълва с надежда, че поне няма да ни е скучно и ще има с кого да си говорим :))) Ех, не знам дали някога ще имаме такава душевност и такъв поглед към живота както индийците. В този момент това ми се вижда непостижимо за съжаление и това понякога много ме натъжава. Представяш ли си - съвсем нормална многоетажна болница за птици - звучи направо невероятно!!! Поздрави, smile - много ме зардва ти, тази вечер :)))☼☼☼ ♫ ,♥♥♥ , ♪,٩(•̮̮̃•̃)۶,٩(-̮̮̃•̃)۶

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...