View this site in your language!

сряда, 21 декември 2011 г.

ЗАБАВНИ КОЛЕДНИ РЕКОРДИ



ЗАБАВНИ КОЛЕДНИ РЕКОРДИ

Няма как да намериш Коледа под елховото дърво ако не я носиш първо в сърцето си./Рой Смит/

Време е за усмивки и добро настроение!
Хубави мисли, и празнични истории!
Ето няколко Коледни рекорди, които
поне на мен ми бяха много интересни
и любопитни:

- Най-продаваната Коледна песен за всички времена е Do They Know It's Christmas, изпълнявана от Band Aid. Тя е написана от Боб Гелдоф и досега от нея са продадени повече от 50 милиона копия.

- Най-големият Коледен подарък на света е Статуята на свободата/46м. без пиедестала и тегло 3т./, подарена на американския народ от Франция в навечерието на 1866г.

- За най-високо Коледно дръвче е признат евкалипт с височина 80 метра, украсен с 3000 светещи лампички. Този рекорд е поставен в Тасмания през 1999г.

- Bronner's Christmas Wonderland е най-големият в света магазин-базар за Коледни подаръци. Територията на тази Коледна приказка е над 18 хектара и предлага над 50 000 подаръци.

- Най-големият Коледен бестселър си остава Библията, от която са продадени над 1 милиард екземпляра./инфо в."Анонс"/


И да не забравяме, че Коледа не е просто времето когато отваряме подаръците си, а времето когато отвряме сърцата си...
°.˛*.˛.°°.˛*.˛.°°.˛*.˛.°°.˛*.˛.°°.˛*.˛.°°.˛*.˛.°
˛ _██_
.. (´• ̮•)*˛°* ˛.°°.˛*.˛.°°.˛*.˛
.°( . • . ) ˛°.
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
/текст Zvetanka Shahanska/

5 коментара:

  1. Хубав, вълшебен, приказен и усмихнат ден на всички странници и не странници, които минават през блога ми, намират някакво време за да четат, гледат, коментират или не. Ако поне на един човек днес, съм повишила настроението дори с 1 милиметър - то аз съм щастлив човек:)

    ОтговорИзтриване
  2. охооо :) много позитивен пост имаме днес:))). Само така!!! ти ми повишаваш настроението всеки Божи ден :). Днес грее слънчице:) и е много яко времето:))) Усмихнат ден, до довечера, защото работата ме зове яко:(

    ОтговорИзтриване
  3. Грееше слънце, но духаше студен вятър...но ставаше, все пак, виждали сме и голям студ:)))Спорна вечер!

    ОтговорИзтриване
  4. Сокато не видях стауята на живо си мислех, че е по-голяма :) леко се разочаровах, но символа си е символ ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Да, Емо! Символът си остава символ:)))Лека вечер:)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...