View this site in your language!

четвъртък, 8 декември 2011 г.

МАЛКО РАДОСТ...





/автор на снимките Zvetanka Shahanska/

МАЛКО РАДОСТ...

И така, това е новото ми попълнение в редиците
на цикламите. Такъв цвят нямах - бяла с лек
розов нюанс, другите ми са напъпили и сигурно
до семица ще цъфнат...Много и се радвам:)

Имаше хубав залез, но това само успях да снимам
като се прибирах. Духаше, но вятърът не беше
студен, май по всичко личи, че утре ще е меко
времето.
Хубава вечер и много късмет утре!
/текст и снимки Zvetanka Shahanska/

15 коментара:

  1. Sтрахотна е цикламката :). Балсамче за очите :). Понеже съм се забил с проблема с Epay и не можах да снимам залеза. Както и не можах да отида на презентацията, за която споменах, и на всичкото отгоре и попълвам един огромен куп документи, заради българската бюрокрация :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Цикламата си е сладурче:)))Много ги обичам тези цветя! Жалко, че не си могъл да отидеш, а бюрокрацията е ужасна...

    ОтговорИзтриване
  3. Попълвам неща, които дори и най-секретния агент в британското МИ6 няма да попълни :(.... но не се оплаквам!
    Утре ще е по-як ден :))))))), аз всъщност бях на презентация вече, но исках пак да отида, ама май ще стане на 15ти :)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря за гледката!!!Имам грудка от мин.година,явно няма шанс да се покаже...а беше чудна,в твоя цвят.Хубава вечер,Цвети!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Ами, попълвай тогава, да не се кандидатираш за ЦРУ хахахаха

    ОтговорИзтриване
  6. Биси, на мен пък не ми се чакаше/имам още две от миналата година/ да цъфнат и си купих оше една вече цъфнала:)))Пък ми и хареса много, още повече тази е от по-дребните, които са като дивите циклами и не се колебах изобщо, а са и благодарни цветя, не са капризни и цяла зима ще ме радват:))))Лека вечер, Биси!

    ОтговорИзтриване
  7. Е ти се шегуваш хахехех :))) ама на мен ми се реве като знам , че трябва да попълня още 20 страници :). Карай де, поне си оправих яда в Ипей :)

    ОтговорИзтриване
  8. :) Усмихнат, топъл и слънчев ден :)))

    ОтговорИзтриване
  9. Пожелавам един слънчев, топъл и усмихнат уикенд!!!

    ОтговорИзтриване
  10. Катенце, благодаря ти:)))Хубав уикенд и от мен:)))

    ОтговорИзтриване
  11. Албена, благодаря за вдъхновяващия коментар! Поздрав и от мен:)усмивки:))))

    ОтговорИзтриване
  12. И от мен пожелания за интересен уикенд!!!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...