View this site in your language!

вторник, 31 август 2010 г.

ШАРЕНИ ТОПЧЕТА







ШАРЕНИ ТОПЧЕТА

Тази вечер, след като вятърът най-после довя хлад, сложих маратонките/цяло лято не ги бях носила заради жегите/ и се понесох на една мнооого дълга разходка, от която се бях лишила последния месец. Прични - жарко слънце, пек и задух.
Душата ми направо пропя:)Ходих, ходих по улиците и не обръщах внимание на силния вятър, който всячески се стремеше да ме повдигне във въздуха, но аз не и не, твърдо се придържах към земята:)И така - кръстосах надлъж и нашир околността - накрая се забих в един магазин, в който има всичко и нищо. Просто да позяпам, ей така. И попаднах на нещо много интересно.
Едни малки пликчета пълни с шарени малки топчета, като мъниста. Дори помислих, че са и реших да купя, защото се запалих по тези ръчно направени картички. Викам си , ей сега ще направя една с мъниста, пък да видим какво ще се получи. Но...не би. Това били такива едни нещица, които като ги поставиш в някакъв съд и ги полееш с една чаша вода, за два часа, стават огромни топчета. Буквално съдът се препълва с тях. И след това можеш да сложиш някакво цвете там. Като ваза с вода, но вместо вода - шарени топчета...
Много ми хареса. И е толкова весело, дори и така - без цветя, пак е интересно. От снимките се вижда колко пъти увеличават обема си. На пипане са меки, като желе, а изглеждат като стъклени. Илюзията е пълна. Много креативно. Обичам неща, които изглеждат едно, а пък са друго. Сега им се радвам, като съм ги сложила до лаптопа и ще следя цветята колко ще издържат така...Продължават да набъбват и започнаха да се изсипват навън:), трябва да намеря по-голям съд. Отивам да търся.../текст и снимки Zvetanka Shahanska/

12 коментара:

  1. Наистина са много весели!!! ^____^ Приличат ми на нещо средно между желирани бонбонки и стъклени блички :D

    ОтговорИзтриване
  2. Топчо, наистина приличат на бонбони и сега като ги гледам се изкушавам да ги опитам.:)))))

    ОтговорИзтриване
  3. Да, меки, еластични, много приятни на допир и на вид - направо блестят от светлината:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Какво да кажа,красиво е,Цвети:)Наистина,вярата е тази,която реализира желанията:)Много пъти съм ходил в Бачковският манастир.Там се кръщавах преди 2г.Ако знаеш какво шоу беше:)Аз почти 110кг. мъж и около мен цяла група бебета,които също се кръщаваха.Имам сестра,която от 22г. живее в Пловдив(кв.Кючук Париж").По традиция всяка Нова Година посрещаме заедно:)Лека нощ и усмивки:)

    ОтговорИзтриване
  5. Аполон, кръщаван си на такова свято място. Няма значение на колко години си , когато се кръщаваш. Значи харесваш Пловдив. Който го посети се влюбва в него:) Лека и спокойна нощ:)

    ОтговорИзтриване
  6. Ох откога съм ги загледала,но...за вкъщи това е абсурд!!!Дребното от раз ще ги пробва за бонбони! ;)
    Иначе са много красиви! ;)

    ОтговорИзтриване
  7. Ondain, за малки деца е неподходящо или ще го опитат на вкус, или ще си го пъхнат в носа:))))Или пък може да се сложат на недостъпно за тях място;)))

    ОтговорИзтриване
  8. И на мен като на едно дете ми се прииска да имам такива топчета. Страхотно е!

    ОтговорИзтриване
  9. :)))Kalinkas, много са весели, все искаш да ги пипнеш!!!

    ОтговорИзтриване
  10. Цвети,кзде мога да ги открия?Хубав ден,очаквай писмо...!

    ОтговорИзтриване
  11. bearkis, по цветарските магазини и магазините за 1 лев:)))Чакам с нетърпение...:)))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...