View this site in your language!

петък, 18 юни 2010 г.

РОЗОВО






/автор на снимките Zvetanka Shahanska/

РОЗОВО

Днес слагам розовите очила - петък е, следва уикенд:)Пък и най-после и до нас достигна малко свеж въздух, след цяла нощ проливен дъжд, гръмотевици и не знам си какво още.

Розов цвят

Първата ми асоциация е за нежност, радост, приятелско излъчване. Предизвиква любов и спокойствие, подмладява, освежава. Розовото е цветът на общочовешката любов. Има успокояващ ефект. Допада на романтичните и нежни натури, изпитващи потребност от любов и ласка. Хората избиращи този цвят са емоционални,. Розовото е за всички, които обичат спокойствието.

Експеримент

Понеже розовият цвят, оказва успокояващо въздействие върху нервната система, подобрява настроението, допринася за отпускане на мускулатурата, в педиатрична клиника във Франция, направили експеримент. Сложили за малките пациенти, розови завивки и чаршафи. И цветът подобрил не само настроението на децата, но и самия лечебен процес:).
/автор на текст и снимки Zvetanka Shahanska/

3 коментара:

  1. Хайде пак се разсмях :)))Спомена за гръмотевици и се сетих за гърма,дето ония ден прасна нашия парламент...точно като си гласуват глупостите :))
    ---
    А розовото много ме успокоява и разнежва...Не зная защо , но винаги го свързвам с нещо сладко,вероятно още от детството..
    И тия цветя -викахме им кученца...Дворът на село беше пълен с тях :)

    ОтговорИзтриване
  2. Парламента?!Сега и аз се разсмях:))А пък розовото ми е един от любимите цветове. И ми носи радост и оптимизъм. А кученцата - и аз ги свързвам с детството си. Тези ги снимах на морето - бяха на тротоара. Много кичести и красиви:)

    ОтговорИзтриване
  3. И мен зареди с това розово за уикенда ;). Малко ми е сладникаво, аз съм по-скоро реалист, но сега имам нужда да се поглезя и да се "подсладя с розови бонбонки Детска радост" (без бенгалски огън. Розовото и в мен предизвиква асоциация на бонбонки.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...