View this site in your language!

вторник, 26 ноември 2013 г.

КУПИХ СИ МЕЧТИ


/ автор на текст и снимки Zvetanka Shahanska/
КУПИХ СИ МЕЧТИ
от магазина днес. Писмо до Дядо Коледа с напечатан адрес и лист към него , където да си напишеш желанията - мечти, които искаш да ти се случат през Новата година. На Коледа прочитам миналогодишните желания / които съм забравила/ и виждам кои са се сбъднали. Интересно е  как за някои неща работиш подсъзнателно и те се случват.

Виждам, че листът за писане е  дълъг и ще си го пиша доста време. Това за да повикам Коледния дух, време е вече - има точно месец до Коледа! И когато се сетя попълвам листа с моите желания-мечти. За да не каже после някой - ти желаеш някои неща, но поиска ли си ги! Да! - ще отговоря аз. Няма начин да не се сбъднат, ако не другата година, то някоя по- следваща! А децата могат да си пишат какви подаръци искат. Ех, защо не съм дете!
/ автор на текст и снимки Zvetanka Shahanska/

4 коментара:

  1. Има Дядо Коледа!
    Напиши си писмото!
    Сложи го под елхата / или до тогава на видно място!/
    Вярвай!
    Това е моята " рецепта"!
    Действай!

    ОтговорИзтриване
  2. Ще си купя и аз мечти,Цвети-добре ,че ме подсети...
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...