View this site in your language!

вторник, 7 април 2015 г.

ВЕЛИКИЯТ ВТОРНИК

ВЕЛИКИЯТ ВТОРНИК

Днес ми се получи като вчера, но без дъжд. Навън печеша силно слънце / снимката/, когато излизах, а след това потънахме изведнъж във всемирния мрак. Тъкмо се зарадвах, че все пак ще ни огрее поне малко слънчице, че се нуждаем от витамин Д, но не би, ще си ходим бледи из тази земя! Велики вторник прилича на Велики понеделник, но без дъжд, засега! Хубав ден, не се ядосвайте , по - добре да се усмихваме, ако ще губим някаква енергия, поне да е за нещо хубаво!/ снимка и текст Zvetanka Shahanska/

Мисъл за вдъхновение:
моята философия е:
не е моя работа какво казват хората за мен и какво мислят за мен. аз съм това което съм и правя това което правя.
аз не очаквам нищо и приемам всичко.
и това прави живота ми по-лесен.
/антъни хопкинс/
За вдъхновение и мотивация :   ВЕЛИКИ ВТОРНИК

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...