View this site in your language!

сряда, 4 юли 2012 г.

БЕШЕ ХВЪРЧАЩ ДЕН

/автор на текст и снимки Zvetanka Shahanska/
БЕШЕ ХВЪРЧАЩ ДЕН
както и да го погледнеш.
Започна с това гълъбче, което се разхождаше по терасата в 7 часа сутринта, когато излязох да поливам цветята и хоп - то насреща. Само успях да кажа тихо " Хей, здравей, стой така за да взема фотоапарата...", влязох вътре, но си мислих, че ще хвръкне докато се върна.
Да , ама не, стоеше си т.е ходеше си по парапета с един много замислен и вглъбен вид, че даже дойде и още един представител. И двете гълъбчета не се притесняваха изобщо, но мина кола и те от шума отлетяха.
Отлетяха, но в мен остана толкова хубаво чувство, едно такова летящо, вдъхновено. И това определи целия ми ден като хвърчащ. Което и да започвах, мигновено се получаваше. Ама чакай, какво става тук, в каква реалност попаднах или по-точно в кой паралелен свят се озовах. Хареса ми. Не е за пръв път. Просто от сутринта се настроих така, мислих така, и реалността откликваше. Много е вдъхновяващо. Силата на мисълта, енергията/защото мисълта е енергия/ беше хубава, бяла, силна и позитивна, тя отключваше пред мен всички врати, които ми се изпречваха днес. Беше с много висока вибрация, която направо ме носеше на ръце. А може би трябваше да озаглавя публикацията Силата на позитивното мислене.
/автор на текст и снимки Zvetanka Shahanska/
Без цветя ми се струва незавършено!

21 коментара:

  1. Една спокойна и хармонична вечер за всички:)

    ОтговорИзтриване
  2. Винаги съм вярвала, че такива птички са на късмет!

    ОтговорИзтриване
  3. :)) Цветенце как си в днешния ден? :)) виждам, че си си прекарала добре . Имала си гости май май ааа :))))? при мен беше топъл и също ден в движение :). И одеве вече седнах на бира ей тука до Карфур, защото направо баталясах в тая жега :)(:. Гълъбите щом са били 2 - е късмет 100%

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Щом казваш, вярвам ти! много неща за вършене днес, нямах и интернет като бонус към целия ден, но беше вървежен ден !

      Изтриване
    2. Горещо, но все пак имам тренинг от Гърция за40 градуса, така че не се оплаквам:)))

      Изтриване
  4. и аз съм готов за събота и неделя - най-вероятно ще съм ходя при една приятелка тука съвсем наблизичко, до Св. Петка, там работи и ще бъдем отвън... а вечерта ... ооо да тази мечтана жега и последвалата вечер ще има биричка на хлад на главната ! :)))))))))))))))))))

    ОтговорИзтриване
  5. :))))) Za гълъбите: ако имаш два бели (играчки имам предвид) ... едното остави за теб, другото дай на някой приятел на който много държиш. Ще видиш как много неща ще ти се оправят и ще има още по-добро приятелство. белите гълъби в два приятели са символ на дълги години приятелство и любов :)

    ОтговорИзтриване
  6. Цвети,гълъбчетата са много мили-как позират само.И как без цвете-восъчното ти цвете още ми е пред погледа....
    И аз в събота отивам да се пека на жегите в Гръцко-нека е над 35 градуса.Като се върна живот и здраве,ще разказвам.
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живче, събота е близо, приятна почивка, жегите не са страшни щом морето е до теб!

      Изтриване
  7. :). Е нали затова сме тука, ти казваш нещо дето аз не го знам и обратно и така :))). Все пак ....обменяме опит (и знания) :)(:. Сега между другото....нашия Пловдив е спечелил 500 000 лв днес за развитие на туризма :). Ще стане още по-готин град :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се за този факт!! Ще видим какво ще се получи:)))

      Изтриване
  8. :)) . да яко е :) както и цветето дето си снимала :)). Много е красиво :)). А иначе графика ми е такъв че още в петък "запразнявам" ... поне до понеделник.. събота ставам към 9.30 пускам сота и хайде да ме няма :)))) и после чччак вечерта в 12 :)(:

    ОтговорИзтриване
  9. Цветенце как си в този припек :))? Да се похвалиш нещо? М-тел днес ме накараха да се чувствам все едно съм президент на САЩ :)(: ... ключа бил в това, да им кажеш че ще се отказваш оттях:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Само 34 градуса, какво толкова:))))Спомни си каква беше зимата и веднага ще забравиш, че ти е горещо!!!!

      Изтриване
  10. Снимките са чудесни,позитивното мислене е мощен инструмент,а иначе гълъбчетата са.....гугутки.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...