View this site in your language!

четвъртък, 25 август 2011 г.

МОМЕНТНИ ИМПУЛСИ



/снимки Zvetanka Shahanska/

МОМЕНТНИ ИМПУЛСИ

Пише ми се.
Макар, че е много горещо.
На моменти съм - или ми се снима,
или ми се пише.
Е, понякога и двете...
Тогава става много дълго.
Пък си падам
по късите форми.

Моментни импулси.
Кратки - четеш и минаваш на следващото...
Няма време за дълги неща,
значи няма
време и за дълго четене...

Времето е
ускорило своя темп, движа се в скоростна
отсечка...
Толкова скоростна,
че понякога не различавам
пейзажа...
Размазва се.
Става абстрактен.
Друга реалност...

Спирам се.
Намалявам...
Виждам звездите,
но къде бяха досега...
/текст и снимка Zvetanka Shahanska/

10 коментара:

  1. Катя, значи разбираш за какво става въпрос:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Поздравления! И текст и снимки - чудесни:)

    ОтговорИзтриване
  3. Много благодаря, Кръстю!!!Вашите коментари ми дават импулс:)))Лека вечер!

    ОтговорИзтриване
  4. Топчо и аз искам същото:)))
    Прохладна вечер и на теб!

    ОтговорИзтриване
  5. Dla przyrody zawsze warto mieć czas, bo jest piękna. Pozdrawiam

    ОтговорИзтриване
  6. Цвети, понякога се чувствам абсолютно по същия начин като теб....
    Когато имаш време и желание, намини през блогчето ми, там те очаква награда.:-)
    Хубава петъчна вечер и прекрасни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  7. Мони, благодаря! Много мило за наградата!
    Оказва се, че много хора се чувстват така понякога...Защото бързаме и все нямаме време!

    ОтговорИзтриване
  8. :) :) :) :) :)
    много хубав и много различен блог :) току-що го открих и съм мноооооооого доволна :) с радост ще си го чета :)))) поздрави и усмивки :)))))

    ОтговорИзтриване
  9. Дани, здравей и добре дошла:)))Много ме зарадва твоят коментар! За мен значи много:) Подейства ми вдъхновяващо и вля ентусиазъм в мен! Благодаря и лека вечер!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...