View this site in your language!

сряда, 22 юни 2011 г.

КАРТИЧКА ОТ КУБА!







/снимки Zvetanka Shahanska/

КАРТИЧКА ОТ КУБА!

Денят днес започна с летящ старт!
Получих тази картичка от Куба, а я чаках
доста отдавна. Пусната е на 11 май и
едва днес - 22юни, пристигна. Цели
42-а дни е пътувала. Обичам/колекционирам/
картички изпратени ми от необичайни,
далечни места, но такива, които са
изпратени по пощата. Които са обикаляли
света,събрали са настроение и ми носят
авантюристичен дух:)Харесвам печата
върху марката, марката, защото и те носят
много послания...
В случая самата марка е с лика на
Че Гевара. Все пак е Куба. Там с
интернета са малко скарани. Идва им -
"упадъчна" американска измишльотина,
както и всичко американско по принцип...
Както и да е , но са щастливи -
салса, мохито, пури, безгрижие,
горещо безвремие...
За Куба ще пиша в някой друг пост,
по-късно във времето, когато моят
личен представител там, се върне...:)))
Besos/целувки/...
/текст и снимки Zvetanka Shahanska/

8 коментара:

  1. Много ме зарадваха :)))))) Много красиви са Цвете, а представителя там се е постарал доста. :)))) изключително ми оправиха днешното гадно настроение :))))) да им се радваш много и да си ги пазиш :), прекрасни картички , особено любима ми стана първата снимка :)))))), пожелавам ви весел и позитивен ден :))))))))

    ОтговорИзтриване
  2. А между другото: някак си ... странно е и доста мистично е това превозно средство на втората :)(: ?! ... НЕ съм виждал такова, хах :))))

    ОтговорИзтриване
  3. Цвети,браво,важното е да се чувстваш щастлива и доволна,а Куба е една необкновенна страна,хубав ден и бъди все така усмихната,целувки от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви, доволна съм и ми е интересно:)Силви, тя не само е необикновена, но и нестардартна! Хубава вечер:)

    ОтговорИзтриване
  5. Ами странно е да, пък и в розово. За градски транспорт е твърде шантаво, Simeonoff!Пък и формата ми идва доста начупена. Сигурно си има някакво обяснение, все пак!

    ОтговорИзтриване
  6. Ех, Куба - една несбъдната мечта :)

    ОтговорИзтриване
  7. Емо,продължавай да мечтаеш! Има време, никога не се знае:)))

    ОтговорИзтриване
  8. Сбъдването на мечтите зависи от самите нас и нашата воля и желание:). Не казвайте несбъдната мечта, защото не знаеш откъде ще ти се усмихне живота :). А и Куба си е една доста добра дестинация, най-малкото защото там начина на живот си е съвсем друг спрямо нашите "стандарти", ако мога така да го кажа. За картичките - това е един прекрасен подарък за Цветето и това е една атрактивна страна :). Лека вечер :)))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...